Emily

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Wat een leuke foto! Ze kijkt heerlijk ondeugend

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Wat een ondeugend toetje

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Oh wat een lekker vrouwtje.

Groetjes,

Michèle

Wat een schatje zeg!

Gr Patries

Wat een lekker drolleke!

Groetekes, Sje

Wat een heerlijk moppie!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

jaja meisje is alweer 4 maand en kreeg alweer een sneer van het cb…
kind is boven de lijn qua gewicht… of ik daar wel even heel goed op wilde letten…
ehmmm tja wat is de standaard voor 4 maanden mevrouw? 4 flessen van 210 water en 7schepjes… tja de mijne krijgt 5 flesjes van 150 +5 mevrouw dus geen verschil

jawel ze is te zwaar…

nou je kan veel zeggen over emily, met haar lekkere spekbeentjes… maar ik vind haar mooi

emily is natuurlijk mijn 4de kind en ik direct de groeiboekjes van de anderen erbij

en wat blijkt idd sofie was een kilo lichter op deze leeftijd(handig op dezelfde dag geboren zijn) maar die kampt nu met overgewicht

Victor(scheelt een dag) was exact het zelfde gewicht met 4 maand en zowaar… is nu een spriet. dusse wat is wijsheid… luisteren naar cb met alle stress over flesjes… of luisteren naar mijn gevoel en spekbeentje komt er wel

Blablabla inderdaad, volgens mij weet jij heel goed dat je lekker naar je eigen gevoel moet luisteren

Groetjes,
M

mriek… goh…

Laat je niet zenuwachtig maken door het cb! Vreselijk hoe die altijd in staat zijn om mensen onzeker en ongerust te maken. Hoewel ze dat bij jou niet zal lukken Kim. Lekker ene oor in andere oor uit laten gaan!

Groetekes, Sje

nee zeer zeker lukt ze dat niet hoor Sje

ik geniet veels te veel van die kids en weet ondertussen wel waar op te letten maar ooh het zal maar je eerste kind zijn… dan weet je toch niet meer hoe je het hebt…

Wat een lieverd die Emily!! Enne … ik denk dat onze Levi er niet voor onderdoet. Die krijgt nu 3 flessen van 180+6 en 2 van 150+5 en wat ook een stevige boy!! Gister nog geweest en is nu ruim 6 kilo :O… Tja hij zit goed in zijn vel en dat vind ik belangrijker hoor… Later mag hij lijnen of Sonja Bakker doen

wat een dotje! wat kijkt ze lekker vrolijk lief hoor kim!

blijf smelten van deze foto

maar laat ze maar lekker ******* daar,geniet er maar heerlijk van
het is nooit goed daar,dylan was altijd te licht te klein,kaitlyn te licht maar weer te groot grrrrrrrrrrrr

1 oor in andere weer uit

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

ach die weten altijd wat!
heerlijke meid toch?
lekker genieten

Groetjes Gytha

Wat een schatje!

Idd niks van aantrekken. Hier was het juist het ziekenhuis dat vond dat Tim te dik was. Hij was 2 maanden toen we naar de kinderarts moesten voor een hartruisje. Hij vond Tim toen te zwaar en wilde dat ik hem op dieet ging zetten. Belachelijk, want hij kreeg borstvoeding. Wel afgekolfd, omdat rechtstreeks niet lukte maar toch. 1 dag later kwam ik op het CB en daar hadden ze zoiets van zijn gewicht en lengte zijn keurig in verhouding. Je hoeft hem helemaal niks minder te geven. Dat was ik ook niet van plan, maar ja het maakte me toch wel een beetje onzeker.

Groetjes,
Sandra

Wat een mooi meisje is Emily

en idd het cb, hier was het ook zo dat het gewicht en lengte net iets boven de middellijn uitkwamen, maar daarvoor zijn die andere lijnen! Om de spreiding min, max en de twee binnenste tussen waar 50% van de kinderen liggen. Ik kreeg ook een keer te horen dat hij wel iets te zwaar was. Dus toen zei ik: laat eens de tabel zien van gewichtxlengte dan? Neeh die hadden ze nog niet voor zulke kleine kinderen. Ik zo: ik was vorige week nog bij de kinderarts en die had hem wel en die liet zien dat hij precies volgens zijn lengte loopt, zelfs nog met de zes weken correctie. (Daarbij, in hun boekje die ik altijd moet meenemen staat wel zo’n tabel). Ik heb ze er nooit meer over gehoord. Jah, toen Dmitry een week of wat last had gehad van zijn tandjes ed. en amper gegeten had, toen liep hij opeens weer richting de middenlijn. Gezeur!

Tegenwoordig willen ze allemaal van die magere kindjes, maar die kinderen zijn ziek bij de eerste regenbui! Het is maar goed dat je, je er niet onder hebt laten praten, ervaring natuurlijk! Het cb moet er toch juist zijn ter ondersteuning van de moeders omdat alles zo nieuw is, niet om het ze nog moeilijker te maken. Kan er zo boos om worden.

Wat een lekker dingetje zeg!!!

CB lekker laten kletsen, je bent ervaren genoeg zou ik zo zeggen!!!

Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

wat een dotje om te zien echt een plaatje