Elysia lust geen ontbijt

Ik heb jullie hulp nodig. Ons dochtertje van 4 wil niet ontbijten. Ze spuugt het gewoon uit. Al van alles geprobeerd: appel, banaan, yoghurt, verse broodjes, gebakken eieren.

Iemand een gouden tip?

Marty

geen ontbijt kan ook niet nee, maar tja dwingen heeft nog nooit gewerkt

Kussies

cornflakes, yoghurt met muesli, wentelteefje maken (brood door geklopt ei halen en bakken).
In geval van nood pannenkoekje.
Cracker, beschuit en ga zo maar door.
Ja sorry, komt wel betweterig over Ik heb pas een voorlichtingsavond gehad, daar kwam dit probleem ook voor de dag. Zei zeiden gewoon een ander graanproduct gaan zoeken. Wat dacht je van een tosti?

Hoop dat je er iets aan hebt.

Groetjes Miriam

Hi Miriam,

Tostis werkten dus voor twee dagen, het is vooral een probleem door de week, dan moet ze om 7 uur of half acht al eten. Dat kan haar maagje blijkbaar niet aan, want ze geeft gewoon over. In het weekend eet ze later en eet ze wel een boterham (zonder korst ), pannekoeken of vers broodje met kaas.

Heb vanmorgen liga gehaald, wil dat nu eens gaan proberen.

Dank je voor jullie reacties.

Marty

mijn dochtertje heb dat ook

moet eerst een tijdje op zijn eer ze goed eet.

maarja die gaat nog niet naar school dus dat si weer wat anders.

en als je ze eerder uit bed haalt en ff actief laat spelen,want zonder ontbijt de dag beginnen is niet goed natuurlijk.

sterkte en suc6

groetjes bianca

Heb vanmorgen een bordje op tafel gezet met verschillende dingetjes, plakjes kaas, worst, stukjes appel en mandarijn en dat werkte goed.

Ook liga gekocht met dat rose spul in het midden. Vond ze dus te zoet (ik trouwens ook)

Marty