Els

kan je alles nog volhouden meis .ik zit hier me zelf in de weg te lopen .die rot klier ook .maar volgens de arts was me gehalt goed en kon ik door gaan met tryrax alleen me cholesterol was te hoog daar heb ik medicijnen voor .maar blijf zo moei met deze dagen en nergens zin in .heb jij dat ook .en af en toe was ik duizelig .maar volgens de assistente kwam dat door de weers om standig heden ???ik had al op hypo gekeken maar kon er niks over vinden .zo even genoeg gezeur .els ik wens je enorm veel sterkte met de laatste loodjes .

groetjes marielle mama van
10-10-01

Nou mn schildklier heb ik gelukkig nul last van, hou wel extreem veel vocht vast en das wel pijnlijk savonds, en kan eigenlijk niks meer, ja kleine klusjes maar meer dan 1 ding op een dag is al moeilijk hihi… Maar toch, tis te doen.

Balen dat je zo’n last hebt! Ben je nu wel goed ingesteld?

Groetjes, Els

volgens de assitente wel .heb pas bloed laten prikken .en was goed .maar dat ik me niet lekker voel ,komt door het weer zegt ze .verandering in me lichaam ,daar ben ik niet op ingesteld, ja ik weet niet maar dat heeft iedereen toch .maar dat schijn je dus aan je lichaam te merken .en meschien komt het ook in samen hanging met die cholesterol .geen idee .maar het komt wel weer goed het duurt alleen weer even.he balen dat je zo veel vocht vast hou .ja savond benen in de hoogte ,gelukkig dat jou schildklier rustig is . nou nog drie weken he meid ,dan gaat het gebeuren toch dat de kleine komt .spannend .het is te minste lekker weer ik hoop ook bij jou ,beetje verkoeling mag wel .succes met de laatste weken

groetjes marielle mama van
10-10-01

Dank je!!

En jij rustig aan doen he!!! Suc6!

Liefs, Els