Els

dit weekend een weekendje weg gaat voor t grote bedrag van 1 euro!! LOL! jajaja moest ff opscheppen hoor hihi Naar weerterbergen, er was een site die stuntte met de prijzen! En een vriendin van me gaat ook, we vragen of we bungalows naast elkaar mogen, dan zou t helemaal geweldig zijn!

Groetjes, Els

PS: ook leuk om ff te zeggen: ik wil graag verloskundige worden dus heb me ingeschreven, maar je wordt altijd voor de opleidingsplek ingeloot, en JAAA!!! ik mag gewoon naar Amsterdam…nu nog een selectiedag op 11 juni maar dit was een belangrijke stap

geniet er van! wij zijn er pas geweest!

heerlijk is het er!

en het gaat je lukken succes els

Tries

Fijn weekend
Lekker genieten
Succes 11 juni

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

hoi els
heel veel plezier toegewenst
en hopenlijk wordt je uitgelood

groetjes marielle mama van tanja

Heyyyyyyyyy weekendje Limburg dus, gezellie hoor (zeker voor 1 euro )Isse hier niet zo heel ver vandaan.
Leuk hoor verloskundige, heel veel succes alvast voor 11 juni

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Heel veel plezier dit weekend!
Enne…1 euro?? Wow…
Gaaf trouwens, dat je verloskundige wil worden!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa lekker man,hahah 1 eurie gaaf wil ik ook wel eens zo aanbieding

ene hoop dat je uit gelood word

had je gisteravond al gefeliciteerd maar toch effe nogmaals, sufergoed en supergaaf!

groetjes Kim, mama van

en

Wauw leuk Els, verloskundige worden wilde je altijd al worden.
Jammer dat ik geen kinderen meer wil, aders had ik jou graag als verloskundige willen hebben!

Veel plezier met je goedkope weekendje weg.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Thnx voor alle reacties

Het weekendje weg was heeeeeeeeeerlijk! Vrienden van ons hadden ook een huisje geboekt en we hadden geregeld dat we naast elkaar zaten… echt een groot suc6, de kids hebben zich uitstekend vermaakt en wij ook

Zaterdag om half 9 al de test bij de opleiding en dan voor 25 juni de uitslag…brrrrrr!!! hihi

Groetjes Els

oh ja, fotootjes op http://spaces.msn.com/members/evakasper/

Gewijzigd door - Els op 07 Jun 2005 09:09:57

Oh ja, die grootste dame met blonde krulletjes is van mij en dat peuterjongetje hihihihihi

Groetjes, Els mama van Eva en Kasper

gaaf die foto’s