Els

waar is U? enne hoe is het nu met alle apparaatjes en met ukkie en Eva? En paul natuurlijk

Kussies

Hallo!

he he daar ben ik eindelijk weer. internet lag er 6 dagen vanaf… was dus ff afkicken hihi

Hier alles prima, ik prik nu 4 keer per dag in mijn vinger en de waardes zijn meestal goed, behalve als ik rijst eet of teveel brood. Dus best streng dieeten nu, maar ja, nog maar heel ffies

We hebben een echo gehad, baby had het veeeeeel te druk hihi Alles was prima, hoofdje op schema, alleen buikje en benen liepen 2-3 weken voor (bij Eva was het ook altijd dikke buik) maar kan geen kwaad, over 4 weken weer een echo. Omdat mijn suiker niet enorm te hoog is wordt het toch geen suikerbaby, gelukkig

En met Eva alles geweldig, ze is zoooo lief en sociaal en vrolijk. Ze kroelt de hele dag en gaat nu echt kletsen enzo zooo leuk. Paul maakt het ook prima alleen een overdosis Els is niet zo goed voor m aangezien ik geen internetafleiding had heeft ie moeten afzien

fotootje van jongste spruit hihi

liefs, Els

FIjn dat het toch aardig goed gaat Els!

Enne…Spruit lijkt toch sprekend op Eva hoor. hahahahah

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Ja, echt wel fijn dat het toch best lekker gaat. En wat erg!!! Over 4 weken weer een echo

Groetjes Miriam