Elly bedankt voor de slofjes!

Heel erg bedankt, ze zijn erg leuk en de kaart trouwens ook.
Ook namens Dennis, Lisa en de kleine bedankt.

Gisteren naar de verloskundige geweest, baby is al ingedaald. Verder geniet ik van mijn verlof.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

he, leuke slofjes! en practisch ook, blijven veel langer aan de voetjes dan gewone sokjes, jammer dat de patroontjes alleen voor de allerkleinste zijn, anders maakte is ze nu nog voor Gioia.

leuk dat alles goed gaat ook met je kleintje, jaja, het begint dichterbij te komen! voel je je goed?

groet
Mo

Jaaaa, ze zijn LEUK zeg!
Leuk ook dat je een foto geplaatst heb er van.
Gaat nu best wel snel hè? Over een week mag je al thuis bevallen!
Fijn dat de baby al ingedaald is.
Geniet lekker van je verlof!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 04 Nov 2004 10:04:02

Mooie slofjes inderdaad. Het gaat nou snel he. Nog eventjes en jullie zijn lekker met z`n viertjes. Heel spannend hoor, geniet maar lekker van je verlof.

En Elly,
Ik zal nog effe kijken in welke kleuren de slofjes er waren en zal het je dan meteen laten weten. Ik doe het wel strakjes pas, want ben nog een beetje druk.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

uhhhhhhhm donkerblauw elly ?

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

he wat zijn ze leuk he die slofjes nou er zijn wel grote sloffen die je kan breien mijn oma deet het vroeger ook voor ons van die schuitjes .jee jolanda wat gaat het al weer hard he bijna al aan de bevalling toe
en al ingedaalt dan wil het er vast al uit hihihihih nou nog even wachten hoor 36 is een beetje vroeg succes nog met de laatste loodjes

groetjes marielle mama van tanja

Jeetje Jolanda, wat vliegt de tijd voorbij. Over minder dan een maand ben je al uitgerekend en kan de kleine de sokjes aan. Wat zijn ze leuk geworden!

Succes met de laatste loodjes!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003