Ik weet het niet meer hoor. Jack heeft een paar nachten goed geslapen ( zonder druppels of wat dan ook) en nu vannacht was hij weer wakker. Eerst een paar kreetjes en dan huilen. Niet overstuur ofzo. Nu weet ik dat kiezen in golven groeien en pijn veroorzaken dus het kan zijn dat hij er nu weer last van heeft. Of toch niet?
Ik ben erheen gegaan en heb hem een schone luier gegeven en toch maar weer wat voor de kiesjes gegeven. Daarna gezegd dat hij stil moest gaan slapen. We hoorden hem toen niet meer. Na een uur nog even een kort huiltje maar verder niet.
Hij is niet compleet aan het krijsen ofzo in de nacht, dus ik vraag me af of ik er wel wijs aan doe om hem pcm te geven of dentinox te smeren. Misschien heeft hij wel eng gedroomd ofzo en is hij daarom wakker…
Zucht, kon hij maar praten…
Ik geloof niet dat het uitproberen is: hij krijst niet bij het naar bed gaan en ook niet als ik in de nacht de kamer uit ga. Hij krijst eigenlijk helemaal niet, hooguit een beetje zachtjes huilen…Daarbij slaapt hij normaal heel goed dus dit is voor mij echt heel apart.
Ik weet gewoon niet waar ik goed aan doe?!
Groetjes van Christa
Gewijzigd door - christa- mama van jack op 10 Aug 2009 21:13:20