Ellen

muizen in haar voorraadkast heeft!??!?!?!

Pffffff dat vind ze wel heel erg hoor!

Liefs ellen

oooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

gatsie… en nu? neem je een kat?

Kussies

ik wil een opa die ze komt verdelgen!!

liefs ellen

Sorry kim 'k heb ff geen tijd om te kletsen, je begrijpt vast wel wat ik nu aan het doen ben?! Jeff is weer eens niet thuis dus mama moet het klusje klaren!

zijn ze al weg?
want anders stuur ik opa wel langs hoor!! die heeft toch vrij reizen met de trein en alle tijd van de wereld

Kussies

ieksssssssssssssssssssssssssss

ellen jakkie nou ik hoop dat ze weg zijn nu.

groetjes bianca
http://net.clubs.nl/Dylan&Kaitlyn

Oh oh, gaat iedereen hier nu aan de beurt komen voor ongedierte??? Maar liever muizen (daar ben ik namelijk niet bang voor hihi), dan maden (en daar voor sch…t ik in mijn broek dus!)…

suc6

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Nou het was ff zoeken, het was er maar 1… (alhoewel maar 1!!!) Jeff heeft vanochtend de hele kast overhoop gehaald en daar was tie dan, een muisje van 1 bij 2 cm… en snel dat ie was joh… pfffff het was net comedy capers hier in huis. Ellen op de eettafel, voeten op de stoel en jeff met de stofzuiger het beessie opjagen zodat ie hem met een blik (op de kop) kon vangen. Nou na een kwartier had ie hem. En toen moesten we nog iets verzinnen om dat blik om te draaien, zodat ie niet meer weg kon komen. Maar uiteindelijk is het gelukt. Hij heeft hem twee straten verderop vrijgelaten! leuk voor de achterburen!!

Als we weer wat ongedierte hebben hou ik zeker je opa in mijn achterhoofd hoor kimmie!

Liefs ellen

is goed hoor!

Kussies