Ellen heel erg

chaotisch kan zijn??!

Ellen slikt namelijk de drie fasen pil, maar Ellen heeft tussendoor de verkeerde kleur geslikt! Dus Ellen helemaal in de stress zat dat ze zwanger was van de vierde!!!

En dat Ellen vandaag na 4 dagen overtijd te zijn geweest toch gewoon ongi is geworden… en dat Ellen nu een knoop bij haar mannetje gaat leggen!!

Kussies Ellen

Ps… kim je mag nu weer lachen hoor!!!

oeps ellen,je heb echt geluk.had ik kunnen zijn hahaaha.

groetjes bianca

heeee jammer had wel leuk geweest samen zwanger hahahaha…

je kent die mop he? hoe weet een vrouw welke dag het is?
nou dat helpt bij jouw dus niet hahahahah

geintje Triesje

Jeetje Ellen, ik zit met het zelfde probleem, ik ben deze maand gewoon 3 dagen achter elkaar vergeten te slikken!!!
We sturen onze mannen wel samen misschien krijgen we wel kwantumkorting!!!

Whahahahahahah

Er zit echt iets in de lucht…

Septemberkindjes zijn geweldig hoor, kan ik bevestigen hihihi, Eva is een echt kerstkindje hihi

Liefs, Els

ja dat doe ik ook!!!Maar gelukkig kwam opoe toch langs

Kussies

hahah,
kon er wel even mee lachen…
gelukkig dat je de rode vlag buiten kon hangen…

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper

Nou als ik er zo over na denk vind ik het bijna jammer, maar helaas ik werd het gewoon precies op tijd en dat voor een 2e menstruatie na de bevalling, dus ik mag niet klagen!
Maar dat was net de dag dat ik wilde gaan zwemmen Volgende keer beter

Groetjes Nathalie

Nou je snapt natuurlijk wel hoe blij ik ben dat ik ongi ben geworden?! Als je mijn column gelezen hebt zul je zien dat er eigenlijk op dit moment geen tijd is om een vierde te verzorgen, en trouwens wij hebben de ruimte er niet voor! En eigenlijk moet ik er ook niet aan denken, voor mij is het gezin zo wel compleet! Ik zei vroeger altijd: “twee of vier kinderen” maar daar ben ik wel van terug gekomen! Begrijp me goed, als ik zwanger zou zijn, zou de vierde welkom zijn, maar we gaan er niet voor!?

Jaaa annemiek “kwantumkorting” maar ik weet niet of mijn husbunnie daar zo blij mee is??! Maar eh wanneer moet jij ongi worden dan?? Ben erg benieuwd!

Dikke kus van ellen

Oja wie een cursus pilslikken wil, moet niet bij mij zijn!

Ik ben direct gestopt met die strip , vreselijk ongesteld geworden en nu weer met een nieuwe strip begonnen, dus ik zie het wel, maak me er eigenlijk maar niet al te druk om. Alhoewel… ik moet er toch echt ff niet aan denken (((