Pffff, sinds een week of twee wordt Eva elke nacht wakker. Thuis had ze het ook af en toe, maar nu is het elke nacht dus raak. Ze gaat rustig slapen en slaapt tot een uur of twee, soms is het tegen vier uur. Dan begint ze te huilen. Als we dan naar haar toe gaan, wil ze verder niks drinken en zit ze gewoon weer rustig op schoot. Dan is het dus goed. Als je haar teruglegt, ik doe dat echt al na 2 minuten ofzo, gaat ze even huilen en dan slaapt ze in tot de volgende ochtend. Al met al ben je er niet zo lang mee zoet, maar ik begin er toch wel van te balen en je hebt toch opeens weer nachten dat je niet helemaal door kan slapen. Ik kan komen door de tijdelijke woning natuurlijk, maar toch…elke nacht! Wat zal ik doen? Haar toch eens laten huilen en kijken wat er gebeurt? Of toch maar troosten? Ik wil er wel vanaf. En ik zag dat ze Barbapapa lampjes voor in bed hebben, een soort troostlampjes. Uiteraard veilig! Zou dat een optie zijn? Misschien is ze 's nachts bang in het donker? Al heeft ze dat nooit gehad? Ik weet niet goed wat ik ermee moet! Hoe doen jullie dat? En kennen jullie die Barbapapa poppetjes?
Groetjes Rainbow, trotse mama