Hoi Anita,
ik heb precies hetzelfde nog een paar weken geleden meegemaakt. t begon eigenlijk toen hij ongeveer 7 maanden was(hij is nu bijna 8,5 mnd). Hij heeft tot nu toe nog steeds niet doorgeslapen hoor, maar daarvoor werd hij wakker, dan gaf ik 'm mijn borst(krijgt hij nog steeds) en dan deed ik 'm terug in bed en sliep hij weer verder, maar dat was toen dus ineens afgelopen en hij wilde niet meer in zijn bedje slapen.
Dus lag hij iedere nacht na een uur of 3 in ons bed, op een gegeven moment werd dat na 12 uur 's nachts en toen wilde hij al helemaal niet meer in zijn bed slapen, gek werden we ervan.
Ik sliep maar weinig en was kapot. Dus inderdaad in bed nemen is helemaal geen goeie optie!!
2 weken terug heb ik hem in zijn bed gedaan 's avonds, hij begon meteen enorm te huilen, ik ben er naast gaan zitten, heb mijn hand op zijn buikje gedaan en liet 'm huilen. Hij was best heel erg overstuur, maar op de een of andere manier, voelde ik, dat ik dat moest doen en ik liet hem wel 1 uur huilen. Ik ging steeds verder van zijn bed vandaan, hij huilde wel maar n stuk minder heftig, ik ging helemaal aan de deur staan van zijn kamer, hij huilde helemaal niet meer, maar was wel wakker nog. En daarna hoorde ik hem snurken![]()
Daarna was t myserieus genoeg over!!!Weet natuurlijk niet hoe lang dit zo blijft, maar hij slaapt sinds die avond in zijn bed! Raar hoor!
Ik denk ook dat je even moet doorbijten, t is vreselijk moeilijk om je kindje zo te horen huilen, maar in je bed nemen is inderdaad nog een probleem erbij(merkte ik heel goed)
Dit was mijn ervaring, ik hoop dat je er iets aan hebt!
In ieder geval succes!