Elke dag wat nieuws

Wat is het momenteel genieten zeg hier. Iedere dag leert Joel een nieuw woord. Dingen die je niet voorzegt op dat moment, maar die hij dus wel goed benoemd. Vanavond stonden we weer samen met onze oren te klapperen. Wat doet een poesje? Mauw. Wat doet een hondje? Hoef, hoef. Wat doet een haan? Kukeku!! Wauw zeg! Wat doet een schaap? Beeeee. Zo ineens hebben ze de smaak blijkbaar te pakken. Ik geniet met volle teugen. Ook staat Joel te dansen op muziek en zingt hij liedjes.
Wat momenteel wel lastig is, is dat hij behoorlijk driftig kan zijn. Vandaag de ergste bui ooit meegemaakt. Op de grond liggen, bonken met z’n hoofdje, schoppen en slaan. Pffff! Dat vind ik niet echt makkelijk om naar te kijken.
Ook moeten we weer een aantal dingen afleren, bijv. TV aan/uit zetten, idem voor video en radio/cd. Wat zijn die kids dan vlug zeg. Je hebt in de gaten dat ze het gaan doen en je bent toch gewoon te laat!
Vandaag had Joel voor het eerst een truitje maat 92 aan. Wat gaat het hard zeg. Broeken maat 86 zitten nu goed, zonder omslaan. Hij groeit dus nog steeds lekker door. Met z’n ongeveer 13 kg wordt hij wel behoorlijk zwaar nu voor mij, maar goed. Dit was weer een stukje over Joel.
Groetjes, Mariëlle en Joël

leuk hé die woordjes
Ruben loopt de hele dag als een kat te miauwen hahahaha
mauw mauw maaauuuwww
en ze worden met de dag sneller zeg, dat heb ik ook gemerkt voor je het weet staan ze al achter je.

Groetjes Marianne mama vanRuben

Heerlijk gewoon die ondertiteling van die kleine moppen de hele dag door!

Op donderdag zijn mijn meisjes altijd bij mijn ouders zodat ik al mijn boodschappen kan doen en het huis kan poetsen. Dit keer waren ze al sinds gisteravond bij mijn ouders omdat wij naar de schouwburg gingen. Maar wat mis ik die kinderstemmetjes hier in de huiskamer! Zal blij zijn als we ze vanavond weer op kunnen halen!

Superleuke tijd als ze net leren praten! Geniet er maar van Mariëlle! Ik geniet met je mee!

Groetekes, Sje