Elke dag naar buiten?

Goed punt van die vaseline, dat wist ik nog niet. Met vrieskou dus even niet gebruiken. Wij hebben ook een tijdje van zwitsal weer en wind zalf gehad, maar het nadeel daarvan is dat er parfum inzit en daar kunnen die van ons niet zo goed tegen.

Kimo (27-03-2008)
Ilja (02-10-2009)

Oh,dat wist ik ook niet? Ik heb daarnet meteen die creme gehaald van Weleda. Max ziet er uit joh…helemaal schraal! Hij vindt het heerlijk als ik zijn wangetjes in-creme, dus straks ga ik het er meteen op doen!

Het is buiten heerlijk vandaag! Zonnetje hier en dan dat gekraak onder je laarzen! Gaaf!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ik blijf ff binnen als ik niet naar buiten hoef… Ik ben vorige week flink gevallen en de schrik is nog niet uit de benen. Wij hebben ook (nog) geen slee. Opa en oma wel, dus die zullen morgen wel weer met haar sleetje rijden…

Groetjes Natasja

Ohhhh ik ben ook wel een buitenmens, maar ik woon gelukkig niet in Nederland, wat een kou zeg. Ik zag het op tv! Wij gaan wel gewoon wandelen als het regent, en J is elke dag buiten, soms van 7 tot 5, ze vind buiten zijn heerlijk, maar met die sneeuw! brrrr dat is voor mij 1 weekje leuk, maar daarna! Succes alle papa’s en mama’s die alle kids warm moeten aankleden en uitkleden etc, dat lijkt me een werk!

Heerlijk even naar buiten. Levi in de draagzak lekker warm tegen mij aan en Jurian in zijn skipak op de slee… Wij genieten. Alleen met regen zitten wij lekker binnen hoor!! …

quote:
vaseline niet smeren nu! Omdat hier water inzit kan het bevriezen. Dit heb ik van een goede vriendin van ons die huisarts is.. ( anders zou ik het hier niet zo betweterig verkondigen hoor hihi) Dus beter een weer en wind creme oid ( bv Weleda). ....

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/539Ip1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Ja en nee. Ja: er zit water in gewone vaseline, en ja water kan bevriezen.
Maar… dat is pas bij kouder dan -15 ofzo.
Beter is het om watervrije vaseline te gebruiken.
Zoals dat spul van Weleda. Maar ook andere merken hebben dat wel.

M.