Elke dag een paar uur koortsig

Lindsey heeft nu al bijna een week dat ze elke dag een paar uur verhoging/lichte koorts (tussen de 38 en 39,5, dit scheelt per dag) heeft. het begint een beetje in de loop van de ochtend (tegen half 10) ze wil dan ook echt helemaal niks (ook niet eten of drinken), alleen maar bij je zitten en jammeren. in de loop van de middag is het dan weer over (uur of 3 half 4). dan is ze weer d’r vrolijke zelf, lekker spelen en ook weer goed eten en drinken. eigenlijk alsof er niks aan de hand is geweest.

heeft een van jullie hier ervaring mee?
wel is d’r laatste hoektand aan het doorkomen, zou dit dan met vlagen zo venijnig kunnen zijn? ze heeft er niet de poepluiers voor, maar dat zegt misschien ook niet alles.
als dit nog een paar dagen zo doorzet ga ik toch maar even langs de ha met d’r.

liefs,
Rinske

Wat zielig, ik zou toch voor de zekerheid even met je ha overleggen. Het is toch duidelijk dat haar iets dwars zit. Daar is de dokter voor toch ? Succes ermee hoor!

Lilypie First Birthday tickers

heel herkenbaar,
Nu rico die bovenweg infectie heeft gehad, heeft hij ook dat rond het avond eten zijn “koorts” komt opspelen. ook tegen de 39 aan. Hij traant dan ook meer met zn ogen, en is hangerig
overdag heeft ie dan verder nergens last van.
zou het even aan de dokter navragen want er kan iets aan het sluimeren zijn natuurlijk

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Als je naar de huisarts gaat, neem dan voor de zekerheid vast een urinemonster van de kleine meid mee (zijn speciale opvangzakjes voor, voor in de luier). Misschien heeft ze wel iets van een blaasontsteking ofzo.

Groetekes, Sje

Het zou best door de hoektand kunnen komen!
Seth heeft er aan het eind van de middag altijd last van, en dan vind ik hem ook wat warmer voelen. (temp eigenlijk nooit).

Maar als je het niet vertrouwt kan je altijd even latem testen door de HA!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ik vind het ook gewoon zo vervelend voor d’r.
kijk is het nou alleen einde van de dag, dan kan ik het me nog indenken ivm de combi vermoeidheid. maar het is elke keer op het midden van de dag. maandag dan maar de ha bellen.

Sje: die zakjes kan ik toch bij de apotheek halen? heb het nog niet eerder nodig gehad vandaar dat ik er geen idee van heb. maar heb het hier wel eerder voorbij zien komen, ergens.

liefs,
Rinske

Geen idee of de apotheek ze ook heeft. Ik vroeg gewoon elke keer als ik bij de huisarts urine van de kleine mop ingeleverd had een nieuw zakje mee voor een eventuele volgende keer.

Groetekes, Sje

tuurlijk heeft de apotheek die zakjes
die horen ze ook te verkopen daar.
de huisarts schrijft ze in sommige gevallen zelfs voor en dan moet je ze ook bij de apotheek halen.
ik had dat toen rico naar de dienstdoende moest
hij moest urine inleveren en die schreef toen een recept uit die ik bij de apotheek moest halen
belachelijk eigenlijk, dat hij daarvoor een recept uitschreef. die dingen kun je hoe dan ook daar krijgen met of zonder recept

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

dat is behoorlijk maf hahaha.

heb ze gistermiddag gelijk gehaald en was dus van plan om maandag de huisarts te bellen. want ook vrijdag was ze op de kdv weer niet zichzelf ook weer met verhoging en dus weer nergens zin in.

vandaag was het helemaal over. ze was weer helemaal de oude Lindsey. was wel erg blij ze weer zo te zien. ik heb dan liever dat ze me af en toe helemaal kriegel maakt dan dat ze zo is als de afgelopen dagen.
maargoed, nog maar even in de gaten houden en lekker veel laten slapen. want ook daar blijkt ze erg veel behoefte aan te hebben.
vanmorgen was ze pas om half 8 wakker, normaal om 6 uur uiterlijk half 7, ook is heeft ze de hele nacht heerlijk doorgeslapen. en vanmiddag heeft ze bijna drie uur lang liggen slapen.

liefs,
Rinske