Breek me de bek niet open! Ik kreeg de Disneyclub al aan de lijn toen ik nog zwanger was! Nu kreeg ik vorige week een aanbieding van “vier boeken die we u mogen aanbieden mevrouw, want u heeft toch net een kleine? Ja, de boeken zijn helemaal afgestemd op de leeftijd van uw kind!” NOG raarder was deze: ‘Mevrouw, heeft u de Blije Doos al ontvangen?’ Ik: ‘Ja.’ ‘Nou, dan mag ik u nu energie aanbieden tegen de laagste tarieven!’ Ik: ‘Wat heeft dat te maken met de Blije Doos?’ ‘Nou, nu u een moeder bent, zult u wel veel wassen en ja, dan is het handig als u niet meer zo veel betaalt toch?’ Laatst kreeg ik een gratis mobiel, want ‘u zult wel veel bellen nu u moeder bent?’ Ik, expres: ‘Wat is het verband tussen moeder zijn en veel bellen, denkt u dat ik overdag niks te doen heb ofzo en dat ik daarom maar veel ga bellen?’ Toen bleef het stil aan de andere kant van de lijn! Natuurlijk wilde Vodafoon of zoiets me een abonnement aansmeren, onder het mom van een gratis foon krijgen. Ik trap er dus never nooit in.
Hahaha, nog een leuke heb ik: een vrouw wilde me visoliecapsules verkopen, maar ik wilde ze niet. Of ik mijn gezondheid dan verwaarloosde. Nou, om zo’n opmerking word ik al pis he en ik dus duidelijk articulerend voor de 100ste keer zeggen dat ik die dingen niet wil. HING ZE OP, zo kwaad was ze! Zoiets had ik nog nooit meegemaakt. Nu we toch bezig zijn: hoe belachelijk als IK opneem en ze zeggen: ‘Spreek ik met de heer of mevrouw Van der Linden?’ DUH! Stelletje dozen. Maar ja, ze doen ook maar hun werk. Om een lang verhaal kort te maken: ja, ik word ook overdag vooral veel gebeld, net als mijn moppie ligt te slapen en ze wakker schrikt van het harde geluid. En ja, dat is heel vervelend! ![]()
Groetjes Rainbow
Trotse mama
Gewijzigd door - Rainbow op 18 Dec 2008 15:23:28