....Elja is geboren....?


#1

Ik lees net in het ‘wie is de volgende meldplichtoge…topic’ dat coramora op 12 augustus is bevallen van dochter Elja!

En hoewel ook daar al enkele felicitaties onder genoteerd staan vind ik dat blij babynieuws een eigen felicitatietopic verdiend!

Dus bij deze coramora, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje! Hopelijk is de bevalling goed verlopen en is het hele gezin volop aan het genieten van deze kleine aanwinst. Wat een leuke naam, Elja, ik hou van korte namen! En origineel ook, waar komt die naam vandaan?

Lekker genieten van dit nieuwe wondertje!
Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#2

Ja, eigenlijk heb je gelijk! Niet aan gedacht toen ik het bericht in dat topic zag.

Dus bij dezen, in het speciale topic voor Elja, nogmaals: heel hartelijk gefeliciteerd met de kleine meid! Lekker genieten!

Groetekes, Sje


#3

Gefeliciteerd!!
Hopelijk kunnen jullie lekker genieten met je gezinnetje!

Liefs, Anne


#4

Gefeliciteerd met jullie kleine meid.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#5

Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje. Geniet ze!!
Mooie naam.

Liefs Michelle


#6

Ja het gaat super met ons we genieten enorm heerlijk dat het vakantie is erg genieten voor grote zus (5,5jr oud), alhoewel ze wel lekker uit haar doen is.
Ze is apetrots heeft vanmorgen een half uur met haar zusje in haar bed gelegen genieten dat ze doet!

De bevalling is razendsnel gegaan, kwart voor 8 hebben ze de vliezen gebroken en kwart voor 10 ving papa lief het ukje op en gaf het aan mij Heel bijzonder vondt ik dat, dat hij het aan mij gaf.
Door de vlotheid van de bevalling heb ik wel behoorlijk last van naween gehad, die klachten nemen gelukkig nu af.

Elja komt van Elia vandaan en betekent Jaweh is mijn God.
Joodsenaam. Wij houden ook van korten namen die door andere niet nogmaals afgekort worden (hopen we dan) Onze dochter met de naam Jony wordt nu ook al door vriendinnetje Jo genoemd :S
Tja heb mijn best gedaan

Dank voor jullie reacties/felicitaties.

Pff gelukkig is het niet meer zo heet en kunnen we genieten van een luchtig kraambed, (het zou maar 30 graden in je kamer zijn, … )

Greetz


#7

van harte gefeliciteerd met dit wondertje!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#8

Jo en El, ook leuk!

Wat heerlijk dat Jony zo’n apetrotse zus is! Ook een hele belevenis voor een meisje van 5,5. En fijn dat je met een goed gevoel terug kijkt op de bevalling, zeker speciaal dat papa de kleine aan jou kon geven.

Lekker blijven genieten, en Jony nog een fijne vakantie met je kleine zusje!

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#9

Gefeliciteerd!

Wat fijn dat alles goed gaat, geniet ervan!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#10

Wat heerlijk! Proficiat Coramora!!
Wat fijn dat de bevalling zo snel is gegaan! En een bijzondere ervaring dat uw lief jouw Elja aan je gaf en wat een prachtige naam! Mijn broer heet Eliah, lijkt er een beetje op, erg mooi. mazal tov!

smul van het leven


#11

Gefeliciteerd, geniet maar lekker van elkaar

groetjes Corina


#12

En ook van hier de hartelijke felicitaties!

Veel plezier met elkaar.

M.