Eliza kruipt bijna!

Vrijdag toen ik terug kwam van mijn werk had ik Eliza even lekker op een boxkleed met kussens erom heen op grond gelegt en ik ging er op mijn buik bijliggen (voorhaar) en ze wilde me proberen te pakken dus dan stopt ze haar hoofd in het boxkleed en hoor je een harde kreun en dan doet ze haar knieen onder haar buik en dan haar hoofd weer omhoog en dan verschuifd ze haar handjes en dan zet ze zich af met haar voetjes en dan schuift ze haar handjes weer verder enz enz… en zo komt ze nu vooruit :smiley: super leuk gezicht met dat kontje omhoog!! haha! wat groeit ze dan opeens snel zeg :open_mouth: en leuk dat ze het zelf vind :smiley:

wilde dit even delen, haha!

Liefs xShirley.

Wat ontzettend knap van Elize!!!

[img]http://b1.lilypie.com/2WgQp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Jeetje wat ontzettend knap en supersnel! Wist niet dat ze dit op die leeftijd al konden. Tim kroop met 9 maanden.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Schattig he?!
Seth heeft dat ook een hele tijd gedaan, idd het hoofd in het boxkleed duwen en dan een aaanloopje nemen met zijn benen, zodat hij op zijn hofd kwam te staan
Heel grappig gezicht.
En vaak op handen en knieen zitten, maar kruipen deed hij toen nog niet, maar dat komt vanzelf

Geniet ervan!!
Liefs, Anne

Whoooo wat knap zeg
Nog ff en ze loopt haha

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Zo knap hoor van haar en wat is ze al sterk.

Groetjes,

Michèle

Jemig, ongelooflijk! Da’s snel. Leuk joh!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Indd woww
snel hoor

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

zooo dat is idd snel!
Mooi he die ontwikkelingen!
Geniet ervan

Groetjes Gytha

Ik geniet zeker van de ontwikkelingen die ons meisje maakt :smiley:

Ik noem het kruipen maar even klauteren (of is er een andere benaming voor?). Als Eliza niet vooruit komt met klauteren dan laat ze dat goed merken want dan gaat ze echt haar gillen zodat ik haar moet helpen

Ben super trots op ons meisje :smiley: zal proberen een foto te plaatsen van haar geklauter

Liefs Shirley.

Ha ha ha mooie benaming voor nu Shirley. Nog even en ze klautert op dingen. Morgan stond van de week in een onbewaakt ogenblik op de tweede tree van onder op de trap…

Groetjes,

Michèle

wat super knap van haar! en idd wat snel joh!
rico begon met tijgeren en daarna kroop hij pas.