Eliza heeft keel en oor ontsteking!

Arme meisje is zo ziek
Al sinds vrijdag hoge koorts, 39,4 en zateredagochtend op gestaan met 38,6 en vanaf de middag weer omhoog gegaan naar 39,4 en nu nog steeds iedere dag 39,5 39,6 zetpillen werken niet.
Ze eet niets ( 1 mandarijn en een kwart eierkoek) toetjes en ijsjes wilt ze ook niet. Drinken mogen we blij zijn als ze 100/150 ml drinkt!!

Vanmorgen bij de HA geweest, hij wilt ze woensdag weer zien als het niet over is en dan krijgt ze AB, maar mijn gevoel zegt morgen weer bellen!! ze eet sinds zaterdag niets en drinken ook minimaal, is toch niet goed
slapen gaat ook slecht natuurlijk, ze klaagt over pijn (LOGISCH) en wilt alleen maar kroelen…

Groetjes,

Shirley, de gelukkige mama van Eliza (L).–

Jeetje, dat is sneu zeg. En al zo lang. Waarom geven ze gewoon niet direct een kuur, zeker als ze het dubbelop heeft. Gewoon morgen weer bellen, klaar! Heel veel sterkte en veel beterschap voor je meisje!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Pff… net weer de HA gebeld odmat ze 39,9 had :open_mouth: ik vroeg of ze niet gelijk een kuur konden geven maar er is niet veranderd met vanmorgen zei ze?? hoe kan ze dat nou zien door de telefoon. iedere keer met hoesten huilt ze van de pijn… Pff… morgen sta ik als eerste op de stoep als het zo blijft!! ze praat niet meer door de pijn, ze zegt allen auw en nee als ik iets vraag…

Groetjes,

ik heb je op msn al gesproken maar ik ben het zoals je weet met Mriek eens, je eigen niet af laten schepen door die centen *** ze zijn dokter geworden om mensen beter te maken, niet om mensen te laten lijden. pff! nogmaals beterschap wijfie, arme ziel die eliza gerum!!

En anders de ha post bellen ontwijk je mooi je eigen ha. Wat ik van de week als tip van de assistente kreeg was geef een nat washandje om te sabbelen krijgen ze toch weer wat binnen,(Dylano gaf alles over) Moet wel zeggen dat Dylano het niet wou.

Heel veel beterschap!!

Liefs Michelle

Jeetje dat is wel dubbel op zeg … natuurlijk doet dat pijn … ik snap wel dat een huisarts niet gelijk AB geeft, dat kan ook niet en is ook echt niet gezond, ze kijken toch eerst aan of er vanzelf verbetering komt … sinasspril, zetpil … even proberen om toch wat vocht naar binnen te krijgen en ja, soms in de houdgreep. Met een tuitbeker, rietje …

Beterschap Eliza

Groetjes Esther

Eliza is vanmorgen wakker geworden met 38,2 :smiley: van in de loop van de dag werd het 37,9 !!!
Hoesten doet ze noet wel heel erg maar eten en drinken gaat gelukkig ook beter!

Gisteren was echt een dieptepunt zeg… 70ml gedronken en 1 mandarijn en 3 hapjes kwark…

ik begin mijn meisje weer terug te kennen ookal is ze een halve kilo afgevallen, dat zie je gelijk aan z’n kleintje…

Groetjes,

Ik begrijp je helemaal. Ik was laatst ook bij de arts voor een oor ontsteking en hij wilde ook geen kuur geven. Hij zei dat het meestal vanzelf over gaat. En hij vertelde dat ze hadden onderzocht dat kinderen die vaak een kuurtje kregen eerder weer een ontsteking hadden dan kinderen die geen kuurtje kregen. Kijk je wil dat je kindje geen pijn heeft maar een kuurtje heeft natuurlijk ook invloed op de weerstand, darmen (kan ff niet op het woord komen wat ik bedoel)
Gelukkig is je dochter weer aan de betere hand.
Ik ben ook een moeder die vrij snel bij de dokter op de stoep staat. Wij weten vaak wel wat er aan de hand is maar een kind kan dat niet aangeven en dan maar een keer voor niets bij de arts.

@pranger7 … dat bedoel ik dus … zeker op lange termijn heeft vaak gebruik van AB invloed op de weerstand.

Het is even een aantal erg vervelende dagen maar zo lang ze iets eet en iets drinkt is het nog altijd beter dan niets. Als ze een kilo afvallen eten ze dit ook binnen een mum van tijd weer aan, wacht maar tot ze beter is … ik heb al zo vaak een inhaal slag mee gemaakt!

Jullie hebben wel gelijk hoor over de AB, het is troep.
Gelukkig hersteld mijn meisje zichzelf en is ze snel weer de oude!
Ze eet nog steeds minimaal en drinken gaat al beter.
Hoesten is wel vreselijk verergerd dus vanmorgen weer bij de huisart gezeten, oren nog steeds prikkelend en de keel mocht hij niet kijken dus laatte hij het daar maar bij :S (huisarts in opleiding). als het zo erg blijft vraag ik om onze eigen huisarts!

Eten heeft ze altijd goed gedaan, dus als ze dat weer gaat doen zal het er zo weer aanzitten inderdaad, haha! Ze had gelukkig veel reserve dus mager is ze niet :-p haha.

Groetjes,

Het komt wel goed met je meisje Ik snap dat je moeder gevoel het vreselijk vind … het is altijd rot als je kind ziek is … ga anders morgen even naar je eigen huisarts/apotheek voor een verzachtend slijm oplossend hoestdrankje … in ieder geval is het prima dat ze wat meer drinkt nu, laat haar anders eens zelf kiezen. Of een puddinkje laten uitkiezen (yoghurt met smarties) ??

Beterschap, groetjes Esther

Fijn dat het inmiddels weer wat beter met haar gaat.

Beterschap en ik hoop dat ze snel weer helemaal hersteld is.

Groetjes,
Sandra