Eliza gisteren een nieuwe kamer kreeg :D met foto

Gisteren zijn mijn vriend en schoonvader een nieuwe kamer wezen halen voor de kleine meid :D. we hadden een wiegje, en nu eliza al kan zitten hebben we voor de veiligheid een groot ledikant gekocht die omlaag kan, en gelijk een commode/kast erbij! hij is echt heel leuk :smiley: met rode accenten erop. In het nieuwe huis word Eliza’s kamer ook rood roze zilver en wit
Zal proberen een foto’tje te maken.

Liefss Blije Shirley :smiley:

Gewijzigd door - x-shirley-x op 21 Oct 2009 22:45:26

Leuk!!! en indd wel veiliger
We wachten de foto af

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Oh lekker hoor! En idd wel zo veilig nu ze kan zitten .
Ben benieuwd! Klinkt wel al heel mooi

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Oh klinkt goed joh. Enne wat gaat dat allemaal snel he nu ze al kan zitten

Groetjes,

Michèle

Super joh… leuk om daarmee bezig te zijn hé!!

Foto niet gelukt?

Klinkt goed! Ben benieuwd!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Raar maar waar, maar ze sliep vanacht sinds 5 weken weer door, zou dat door een nieuw bed kunnen komen? ook heeft ze vandaag heel de dag niet 1x haar speen gehad en slaapt nu weer zonder speen mischien ben ik er daar wel gelijk vanaf! terwijl ik zondag 6 nieuwe heb besteld bij difrax haha!

morgen komt het fotootje

Liefs Shirley.

Wat fijn dat ze vannacht weer doorgeslapen heeft en dat ze een nieuwe kamer heeft gekregen.

Leuke foto trouwens ook van jullie drietjes!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

hierbij de foto’s !

Dit is het commode:

Dit is de ledikantje:

ik ben er blij mee :smiley: en Eliza ook denk ik want die slaapt in dit bedje wel door misschien omdat ze meer ruimte heeft.

Liefs Shirley.

Wat ziet dat er mooi uit Shirley! Je hebt niets teveel gezegd. Leuk hoor!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Jeetje ziet er echt heel erg mooi uit!

Geniet ervan!

Groetjes,
Sandra

Bedankt :D:D

Liefs Shirley.

Leuk hoor!!!

Maar pas op met de hemel/klamboe vooral omdat ze nu kan zitten, kan ze haar bed intrekken he

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Oh wat leuk … echt zo’n meisje kamer volgens mij…

Ach, wat schattig!
Tjaah, wij zullen toch echt aan de stoere jongenskamer moeten
Liefs, Anne

Oh schattig zeg! Kan ik gelijk zien dat de kleurencombie die ik voor onze babykamer bedacht heb mooi uit zal pakken Die word ook rood/roze/wit met zilveraccenten
Ik ben nu in onderhandeling met iemand op marktplaats die de babykamer wil verkopen. Hele leuke witte meubels met kroontjes in zilver er op dit weekend gaan we schilderen en behangen en vloerbedekking leggen, keb er zo’n zin in! heerlijk tutten

Lilypie Pregnancy tickers

oo wat een schattige kamer!

Groetjes Gytha

Eerst wilde we oranje en groen en wit (winnie the pooh kamer) maar toen zag ik deze babykamer en was gelijk overgestapt naar rood/roze/zilver/wit :smiley: ben benieuwd naar jullie babykamer

Eerst lag ze ook in een wit wiegje met het hoofdeind en voeteneind in de vorm van een kroontje was ook echt een prinsessenbedje :smiley: die gaan we ook op marktplaats zetten.

Liefs Shirley.

Mooie kamer hoor meid, maar pas inderdaad op met die klamboe he. Wij hebben hem er ook vanaf gehaald want Morgan hengelde hem naar binnen toe.

Groetjes,

Michèle

Ik denk dat ik er vergeten ben bij te zeggen dat dat Eliza dr kamer niet is. Dat is van de vorige eigenaars. Toevallig willen we wel dezelfde kleuren hihi!
Dus wij hebben ook geen klamboe, heel even om het wiegje gehad maar pas had ze hem ook al te pakken! maar heel erg ebdankt voor de tip .

Liefs Shirley