Eliza gevallen is en het afwachten is

of ze vanacht naar het ziekenhuis moet

Vanmiddag is ze (in bijzijn van papa) van de commode gevallen en gelukkig niet buiten bewust zijn geweest maar ze had wel erg pijn aam haar nek (ze deed steeds haar knuffel in haar nek, haar hoofd hield ze schuin en ze huilde en zei steeds au mama pijn). Ik ben gelijk terug gekomen van mijn werk en ze hebben het spoednummer van de huisart gebeld want die zijn na 13u dicht. We mochten gelukkig gelijk komen!! Alles was goed, waarscheilijk een hele lichte hersenschudding. We mochten gewoon naar huis maar ze moest wel in de gaten gehouden worden.

Op de terugweg even langs intertoys voor een cadeautje want ze luisterde heel goed naar de dokter thuis even een half uurtje geslapen en daarna gespeeld.

Helaas heeft Eliza rond half5 1x gespuugd. Ik weer het spoednummer gebeld. Als het bij 1x blijft is het prima, mar als ze suf word of meer gaat overgeven en jengelig word oid enz. Gelijk bellen en dan zal ze ter observatie naar het ziekenhuis moeten voor 1 nachtje

Even afwachten dus en hopen dat alles goed gaat ook in de nacht.

Duimen jullie mee ?

Liefs Shirley

jemig meid, das flink schrikken!!! Ik duim met je mee!!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Dankjewel!!
Ze heeft net twee eetlapels zelfgemaakte rijstenpap gegeten.
Ligt niet zo zwaar op de maag en is ook neutraal van smaak.

Het gaat nu nog goed gelukkig

Liefs Shirley

He gat meid wat schrikken. Hopelijk komt ze de acht goed door en jullie ook.

Groetjes,

Michèle

Jeetje meid wat is dat schrikken! En wat zal papa zich rot voelen he? Brrr. Ik zal duimen dat alles goed is en dat ze lekker in haar eigen bedje kan slapen vannacht.
groetjes,
Wendy

Papa voelde zich heel schuldig en was erg verdrietig.
Ze ligt nu lekker te slapen in haar eigen bedje en ik ga steeds kijken en het gaat goed!

Liefs Shirley

Dat is inderdaad heel erg schrikken. Sneu voor Eliza en ook voor papa. Ik duim heel hard dat het goed gaat en ze niet naar het ziekenhuis hoeft!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Heb je geen wek-advies gekregen van de huisarts?

Mijn jongste neefje (toen bijna een jaar) is een week of 6 geleden uit zo’n hoog bedje op het kdv gevallen. Die heeft niet eens gespuugd en toch kreeg mijn zus een wek-advies mee. (elke 2 uur wekken 24 uur lang).

Je hebt “slapen” en “buiten bewustzijn zijn”. En het verschil zie je niet als een kindje eenmaal in bed ligt. Bij vermoeden van hersenschudding bij zo’n kleintje moet je altijd een wek-advies krijgen.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 24 Mar 2011 20:38:46

Wat een schrik zeg!

Ik duim met je mee dat het allemaal goed gaat vannacht!

liefs

Wat zielig! Hopelijk gaat het goed en mag ze lekker thuis in haar bedje blijven! Beterschap!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Sje : Ik heb inderdaad een wekadvies gekregen. Afgelopen uren heb ik ze al een paar keer wakker gemaakt maar madame zei gelijk luidruchtig ‘ELIZA SLAPENN!!’ en dan nog een keer wakker gemaakt, ‘nouhou mama…’. Arm kind

Ik denkt dat het allemaal wel goed komt met onze kleine meid.
Dit weekend gaat de commode gelukkig de deur uit!

Papa is van de schrik bekomen en is nu nog aan het werk. Dan is hij morgen ochtend vrij voor Eliza en ik heb morgenmiddag vrij genomen Dan hoeft ze niet naar de oppas.

Bedankt voor de lieve reactie en het duimen, volgens mij helpt het!!

Liefs Shirley

Ach arme meid
Ik hoop dat t goed blijft gaan!

Knuffel voor Eliza!

Jeetje wat heftig.

Logisch dat jullie ontzettend geschrokken zijn. Ik hoop dat alles goed blijft gaan en ze er verder geen last meer van heeft.

Groetjes,
Sandra

Oh gelukkig maar dat je inderdaad een wekadvies gekregen hebt!
Wel goed teken dat ze er steeds van baalt als je haar wakker maakt! Haha!

Groetekes, Sje

Hoe zijn jullie de nacht door gekomen? Alles goed?!

Jeetje mina wat een schrik zeg! Gelukkig maar dat alles goed is met Eliza En wat lief dat jullie voor haar hebben vrijgenomen

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Hoe is de nacht gedaan??

Groetjes,

Michèle

Bedankt voor jullie medeleven en geduim!! het heeft geholpen.
Eliza heeft de hele nacht lekker in haar eigen bedje kunnen slapen.
Ze heeft wel spierpijn, ze wilt niet spelen en alleen liggen.
Haar hoofdje staat een beetje schuin en ze heeft een blauwe plek in haar nek dus we zijn nog even langs de huisarts gegaan maar dat moet spierpijn zijn. Het moet maandag over zijn anders even terug komen.

Maar de schrik zat er goed in, heb allemaal rare dingen gedroomd dus heel slecht geslapen

Ik ben lekker vrij vanmiddag en we gaan nog even van het weer genieten.

Liefs Shirley

Wat schrikken zeg!!!
Wel fijn dat het niet ernstig lijkt te zijn.

Als ze er nu last van blijft houden, dan is misschien een osteopaat of chiropractor nog wel een idee, zeker omdat de werveltjes een flinke optater hebben gehad. Hopelijk is het snel over.

Liefs, Anne

@ Anne : Bedankt voor de tip! Als het aanhoud leg ik het maandag gelijk even bij de huisarts voor.

Liefs Shirley