Elisa bijna altijd

… poept als ik Gabriëlle aan het voeden ben?!

Het is echt heel apart… maar bij bijna elke voeding waar Elisa bij is (en dus niet slaapt) gaat ze zitten poepen! En als ze niet direcht ‘hoeft’ gaat ze wel zitten proberen.
Echt maf!! Is opvallend… al een week zo! Dacht eerst ‘toeval’, maar t lijkt nu wel of ze t expres doet. misschien uiting van jaloezie, ik wil ook aandacht! En tuurlijk krijgt ze die ook.
maf hè?!

Hahaha! Ik zou ze bij voorbaat op een potje zette !! Nee grapje, maar wel apart dat ze dat doet zeg…
Mijn dochter probeert ook op allerlei manieren de aandacht te krijgen als ik Kiam de fles geef, maar poepen heeft ze nog niet gedaan! (wel spuug op de grond uitsmeren en vervolgens opruimen?? en zo’n rare fratsen…)

Kan best een uiting van jaloezie zijn. Ze krijgt geen aandacht op het moment dat zij het wil. Dat ze op andere momenten aandacht krijgt, is ze even “vergeten”. Ze is nog vrij jong, maar anders had ik haar ook op een potje gezet.

Groetjes Natasja

Hahaha! Wat grappig!
Maar klinkt idd als aandacht vragen…

Luka deed dit door met speelgoed te gaan gooien als ik Jenthe bv gaf.
Sinds we de fles geven kan hij komen helpen en dat vind hij hartstikke leuk! Nu zit hij er dus altijd naast en houd hij de fles vast, en ik Jenthe.
En maar prijzen hoe goed hij het doet, dan straalt hij helemaal!

Lilypie First Birthday tickers

Nou ik zeg misschien iets heel vreemds, maar waarom zou je er geen gebruik van maken om je kleintje toch op de pot te zetten. Ik zou het zelf wel doen, ookal is ze pas 13 maanden, waarschijnlijk is het aandacht trekken, maar waarom zou je er geen gebruik van maken, misschien vind ze dat nog leuk ook!

op potje zetten hebben wij t ook over gehad. Ze weet dus heel goed wanneer ze t doet (als ze geen aandacht krijgt!!). Maar ze loopt/kruipt niet en geeft geen weerstand met d’r beentjes. Dus ze zou zo van potje afvallen. Zit ik ook niet op te wachten…