Elektrische tandenborstel

Heeft iemand hier ervaring mee?
Mijn dochter word bijna twee, en het viel mij op dat haar onderste tandjes al wat geel beginnen te worden!
Poetsen doen we 2x per dag, maar is toch altijd wel wat een strijd.
Nu zat ik te denken aan een elektrische tandenborstel, zou dit beter poetsen?
Want volgens mij zijn die dingen niet meer zo heel duur toch? Kan het op internet nog niet echt vinden namelijk
Maar meende dat het tegenwoordig bij elke drogisterij wel te krijgen is!

Ik poets de tanden van Tim nog met een gewone tandenborstel. Maar als ik me niet vergis kun je vanaf 2 jaar met een electrische tandenborstel gaan poetsen.

Groetjes,
Sandra

oh mag dat pas vanaf 2 jaar?
Nooit geweten, gelukkig is ze over een paar weekjes 2
Was dan ook van p;an het als een kado te vragen,want dat blijven toch altijd lastige dingen om te bedenken!

Ik heb het aan de tandarts gevraagd en het mag vanaf 2 jaar. Ik kocht een tandenborstel van Disney voor Eva, maar ze is er hartstikke bang van! Voorlopig dan maar poetsen met de hand en ja…ook bij ons geeft dat strijd! Vervelend he?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Het is niet alle avonden strijd hoor, maar ze heeft nu zo’n fase dat de kaken op elkaar gaan, en ze even breed grijnst! Geen tand die ik kan poetsen! Zelf hebben we beide een elektrische tandenborstel, en die ‘gebruikt’ ze al vaak even, dus ze weet wel wat het is!
Maar moet er toch niet aan denken dat ze in die kleine tandjes al gaatjes krijgt zeg!

Volgens mijn tandarts mag je met elektrisch poetsen als ze alle tanden hebben. wij poetsen alleen gewoon met de hand bij hem. Hij vind het geluid eng maar mogen niet klagen hoor want hij gaat altijd keurig zelf zijn tandenborstel halen en netjes zitten hihih

Onze meiden hebben allebei sinds hun 2e jaar een electrische tandenborstel en dat bevalt prima.

Naar de prijs moet je niet kijken. Het is altijd duurder dan gewone tandenborstels maar vergeet niet dat het je ook in tandartskosten kan schelen in de toekomst als je nu met betere spullen poetst. Dus die prijs moet je even niet over nadenken. Het gaat om de gezondheid van je kind en daar moet je niet op bezuinigen zeg ik altijd maar.

Koop wel echt een kindertandenborstel ook al zijn die mogelijk duurder dan de goedkoopste volwassenen-tandenborstel! De borsteltjes van de kindertandenborstel zijn qua haartjes en qua formaat op kindergebitjes afgestemd.

Groetekes, Sje

Het geld maakt me inderdaad niet uit! Ik combineer het mooi met haar verjaardag en dan komt het helemaal goed!
Wil tenslotte ook geen peuter met gaatjes in de tanden!