Electrische tandenborstel

Ik heb het er al vaker over gehad, maar nu wil ik toch echt een serieus op zoek naar electrische tandenborsteld voor ons alle 4!

Dus dames die er 1 in gebruik hebben of er ervaring mee hebben… waar moet ik op letten, wat moet er vooral wel, en juist niet op/aan zitten, enz…

Even voor de duidelijkheid, ik wil geen borstel van 80 euro p/st… hij moet dus wel betaalbaar zijn

Groetjes Nathalie & Co

Ik vind het prettig dat op onze electrische borstels een timer zit zodat je ongeveer weet of je ongeveer lang genoeg gepoetst hebt.

Voor kinderen heb je electrische borstels waarin een muziekje begint te spelen als ze lang genoeg gepoetst hebben. Dat stimuleert ze extra om goed te poetsen.

Groetekes, Sje

Wij hebben voor onszelf wel een dure, de sonicare, maar ik vind m t geld echt waard, hij poetst beslist schoner dan een normale electrische. Voor de kids hebben we een mickey mouse met muziekje, ook een suc6 hihi… daar hoor je een muziekje na een minuut, ook voor jezelf hardstikke handig. De sonicare heeft ook een timer trouwens

Maar idd je komt dan bij een oral b uit, die zijn nu best goedkoop en doen t prima hoor! Voor kinderen heb je allerlei soorten opzetborsteltjes, ik koop ze op de markt, zijn ze voordeliger

Groetjes, Els

wij hebben er eentje van braun, zit niks speciaal op ma doet het wel prima!

liefs jessica, &