Eisprong

Hallo mama’s

Wij willen al een tijdje voor een broertje of zusje voor Joey gaan. Maar nu is mijn menstruatie heel ontregelmatig. Altijd al geweest, vroeger was ik meestal 3-10 dagen overtijd, en nu ben ik steeds 10 tot zelfs een keer 20 dagen overtijd! Dat komt waarschijnlijk doordat ik te veel hoop en er te veel mee bezig ben. Maar nu is mijn vraag, als je zo’n onregelmatige syclus hebt, heb je dan wel gewoon 14 dagen na de eerste dag van je laatste menstrautie je eisprong? Of is die dan ook onregelmatig?

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ik heb echt geen flauw idee.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

zover ik weet is hij die dan ook regelmatig. Maar ik weet het niet 100% zeker. ff googlen misschien

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Google heb ik al een paar keer geprobeerd, maar ik vind geen antwoord op mijn vraag…

Groetje Anouk

de ene keer wel en de andere keer niet
dit is ook 1 van de reden dat ik dan of moeilijk of niet meer zwanger kan worden
maar blijf verlopig positief en denk dat ik nog wel een keer zwanger word .
wat je ook kunt doen is naar de ha die kan je dan een medicijn geven weet zo niet hoe het heet maar dat moet je dan 10 dagen slikken en na die 10 dagen word je een paar dagen ongi en als het dan goed is kan je weer op een normaal ritme komen als het ware is dan je lichaam geriset .
ik heb dat ook gehad een paar maanden geleden en moet zeggen dat ik nu wel een normaal ritme heb dus mischien is dat een tip of een oplossing tot je vraag .
als je dan een normaal ritme hebt heb je ook meer kans op een zwangerschap.

gr de mama van leyla

veronique daniels

Gewijzigd door - Leyla op 01 May 2009 10:16:25

uhm…het is me een aantal jaar geleden es uitgelegt, zat toen met de zelfde vraag.
Bij mijn weten is je eisprong dan ook onregelmatig.

Zodra je een eisprong hebt gehad en deze is niet bevrucht duurt het ca 14 dagen voordat de eerste dag van je menstuatie aanbreekt, dus eigenlijk weet je achteraf pas dat je die maand wel eisprong je hebt gehad.

Om je cyclus in de gaten te houden zou je een set ovulatie testen op i-net kunnen bestellen, deze zijn vele malen goedkoper dan in de winkel
en dan niet elke dag gebruiken maar alleen in de periode waarvan jij denkt ongeveer je ovulatie te hebben, schrijf het op en hou het bij, tis even een werkje maar zo word het misschien een beetje duidelijker, hoe je cyclus elke maand verloopt.

en je zou dan eventueel naar je huisarts kunnen stappen met je huiswerk

Groetjes Marianne mama van Ruben en ??

Dankjulliewel voor de tips, ik zal ze zeker onthouden, maar voor nu vind ik het nog een beetje te vroeg om al aan het testen etc te gaan. In principe zijn we nog maar 4 maandjes bezig, en niet eens zo heel actief hoor. Ik vroeg het me gewoon af.
Ik ben wel steeds teleurgesteld als ik na een aantal dagen overtijd te zijn geweest weer ongesteld word, maar tis (nog) niet zo dat ik hele dagen alleen maar met zwangerschappen bezig ben. Ik heb net met mijn vriend overlegd dat als ik aan het eind van de zomer nog niet zwanger ben, dat we dan eens gaan kijken hoe het met die eisprong zit.

Groetje Anouk

Misschien helpt het om monnikskappeper te slikken. Dit kun je bij de tuinen halen. Het is puur natuurlijk (in capsule) en helpt om de menstruatie regelmatiger te krijgen en kan de vruchtbaarheid verhogen. Ik weet niet of het daardoor komt maar ik was met een maand zwanger van Morgan. Maar behalde resultatie uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst

Groetjes,

Michèle

Voor de zwangerschap van Evianne hield ik een temperatuurkaart bij omdat het even op zich liet wachten. Ik had hem destijds gekregen van de huisarts en ik hoefde alleen maar elke ochtend me temperatuur op te meten om te zien wanneer me eisprong was.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Met ovulatieteststaafjes kan je precies weten wanneer je eisprong is! Hier twee keer na een maand al zwanger omdat ik zorgde dat ik dit wist en dan weet je dat je de meeste kans hebt op zwanger worden.
Gewoon te koop bij alle drogisten.
Succes!

temperatuurkaarten heb ik hier wel liggen, maar ik durf er eerlijk gezegd nog niet zo mee bezig te gaan. Ik ben bang dat ik dan straks alleen nog maar gefocust ben om zwanger te worden, en ik heb natuurlijk ook nog mijn Joey om vollop van te genieten
In de dikke week dat ik denk dat ik mijn eisprong heb klussen we wel flink, maar meer wil ik er voorlopig nog niet meer mee bezig zijn…

Groetje Anouk

Denk dat het dan ook allemaal het snelste gaat als je er het minste mee bezig bent. En wat je zegt Joey heb je je handen vol aan en geloof me op het moment dat ze de 6 maanden voorbij zijn lijkt het wel of ze elke dat iets nieuws leren en ontdekken

Groetjes,

Michèle

ja daar lijkt het inderdaat op, zie mijn topic in baby -01, hij kan rollen! Haha, ik sta er nog versteld van
Ik vind het wel ineens heel hard gaan nu… Van 8 naar 2,5 fles, en brood en pap en groente en fruit en yoghurt en diksap, en van kinderwagen naar wandelwagen en nu zelfs buggy, en van tummy naar bad en douche, en van… Maatje 50 naar 74… pfffff! Wat een ontwikkeling in een half jaar tijd

Groetje Anouk

Gaat hard hè

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

nou echt wel, en dan te bedebnken wat er allemaal nog gaat komen

Groetje Anouk

Ha ha ha das minimaal 18 jaar vooruit kijken. Morgan is vandaag alweer 8 maanden. Mervin moet nog 2 wedstrijden spelen tot de zomerstop en met de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen is Morgan net 1 jaar. Enne geloof me die zomerstop is zo voorbij.

Groetjes,

Michèle