Eindstand Serious Request

het glazen huis in Eindhoven op slot gaat en ik me afvroeg of jullie nog plaatsjes aanvragen dan wel iets anders doen voor de Aidswezen in Afrika??

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 25 Dec 2010 09:45:38

Ik zie dat je topic al heel vaak gelezen is, maar dat er nog niemand antwoord heeft gegeven Ik moet eerlijk bekennen dat ik voor de aids-wezen in Afrika eigenlijk niks doe Ik geef wel altijd aan goede doelen als ze langskomen met een collecte bus en ik loop ook zelf wel voor goede doelen met een collecte bus… maar dit zoort dingen… nee… nog nooit aan gegeven…

Ha ha ha ik zag het ook en kan concluderen dat er of bij ikke ben geen Serious request fans zitten of dat niemand iets doet voor de aidswezen. Niet dat ik nu van de ludieke acties ben hoor, ben meer van me colaflessen bij de Jumbo inleveren en een smsje of zo sturen.

Groetjes,

Michèle

Ja, joehoe!! Hier ben ik!

Wij gaan nog wel een plaatje aanvragen. Voor mij hoort de serious request zo langzamerhand wel bij het Kerstgevoel. Vorig jaar Winter van Tori Amos aangevraagd.

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Ik ben helemaal niet van het plaatjes aanvragen. Ik vind het dus wel een heel goed doel en heel knap dat ze zolang in het huis gaan zitten. Maar ik zal niet snel een plaatje aanvragen. Ben meer iemand die wel altijd geld geeft als er iemand voor de deur staat met een collectebus.

Groetjes,
Sandra

Ik denk dat ik ook een sms-je stuur, een plaatje aanvragen denk ik niet. Ik vind Serious Request altijd wel een leuke actie. 3 jaar geleden ben ik ook nog twee dagdelen vrijwilliger geweest in het callcenter en dat was ook heel leuk.

Groetjes Natasja

ik weet het… ik weet nog niet wat ik precies wil doen eigenlijk heb er wel overna zitten denken…
maar vanocht4end om half 6 is er vlakbij het glazenhuis een schierpartij geweest waarbij 2 jongemannen in het ziekenhuis zijn opgenomen en de daders lopen nog vrij rond. moest er ineensen aandenken toen ik je bericht las.

Ja, ze staan in Eindhoven! Ik ga geen plaatje aanvragen, want ben afgelopen zowat gek gemaakt door kinderen die geld inzamelden voor Serious Request. Van scholen in de buurt enzo. Ik heb geld gegeven om te sponsoren, ik heb een portemonee gekocht voor 1,- die was gemaakt van een sinaasappelsap-pak en ik heb lege flessen meegegeven. Ik vind het zo wel goed eigenlijk. Ik wil wel even gaan kijken trouwens!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dan heb je toch al genoeg gedaan Rainbow.

@ Inge hoop ik wel dat ze in een kogelvrijglazenhuis zitten.

Groetjes,

Michèle

haha ja me 2

Ik zit bijna 24/7 te kijken en heb ook een plaatje aangevraagd!

ik vind het 'zo’n supergoed initiatief en ik vind de goede doelen meestal wel de moeie waard. Vorig jaar had ik niet zoveel met die malarianetten moet ik eerlijk zeggen maar die AIDS wezen vind ik wel weer een supergoed doel!

@rainbow, ben je al wezen kijken?

Groetjes van Sascha en Senne

ik heb op dag twee een plaatje aangevraagd, en het staat hier ook vaak op de tv/radio (digitale kanaal). Vind het een goed doel, maar het is voor mij wel de eerste keer dat ik aan serieus request mee doe.

liefs woezel

Van mij mogen ze volgend jaar weer naar Den haag komen. Echt ik vind het onwijs gaaf. Nederlands initiatief dat wereldwijd gevolgd wordt. enne ik vind Gerard onwijs gaaf.

Groetjes,

Michèle

Volgend jaar is het Leiden…

Wel lekker dichtbij voor jou Michelle!

2 jaar geleden waren ze in Breda en wilde ik zo graag naartoe. Was alleen toen net zwanger van Senne en ZO ziek dus ben niet geweest.

Al ruim 1,7 miljoen… goed hoor!

Hij gaat zeker lekker enne dat zonder steun van de overheid dit jaar.

Groetjes,

Michèle

hier ook een absolute SR fan. we kijken en doneren elk jaar.
ook ik ben een echte Gerard fan haha, vind m gewoon leuk!

liefs,
Rinske

4.1 miljoen als tussenstand…wauw!!

Ik ben eigenlijk fan van de combinatie Gerard en Michiel Veenstra maar goed, Gerard alleen is ook leuk

Zo benieuwd wat het eindbedrag is!

De Eindstand van Serious Request is 7.135.707euro. Netjes gedaan van die jongens.

Groetjes,

Michèle

Wat een bedrag hè, super!

Groetjes,
M