Eindelijke!

6 mei op gesprek bij de aneasthesist, bespreken voor de verdoving e.d.
Dan kan ik waarschijnlijk die week erna al onder het mes.
Het wordt ook tijd, kan vaak niets meer met mijn rechterarm.
Ik ben hier ook niet vaak, lees wel berichtjes maar typen moet ik eigenlijk zo veel mogelijk vermijden.
Werken gaat ook steeds moeilijker, rijdt ook eigenlijk met 1 hand naar mijn werk (kan eigenlijk niet ik weet het ).

Krijg wel weinig begrip voor het feit dat ik niet door die ene aneasthesist geholpen wil worden.
Pech dan, want hij komt niet meer aan mijn lijf.
Nu weet ik dat ze bij deze operatie plaatselijk verdoven. Alleen heb ik gehoord van de orthopedist dat bij een plaatselijke verdoving het gevoel snel terug komt.
Tsja, dat maakt dat ik toch best wel heel erg bang ben voor een kleine ingreep zoals deze.
Vervelend hoor, dat dat hele gedoe met die keizersnee je bij de stomste dingen nog achtervolgd.
Maarja, we zien 6 mei wel.

Groetjes Mim

ja het is waarschijnlijk gewoon een trauma geweest voor je die keizersnee… logisch dat je het dan nog steeds achtervolgd. en ze hebben het maar te accepteren hoor dat je hem niet meer wilt… er zijn er nog meer denk ik die je kunnen helpen. nou spannend is het in elk geval wel… ik wens je alvast heel veel sterkte hoor!! knuf van mij

maureen

wat moet er gebeuren aan je arm dan?

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Tis maar een kleine ingreep Kim.
Tunnelsyndroom in mijn hand.
Maar doordat ik daar nu al een hele tijd mee loop kan ik inmiddels niet veel meer met mijn rechterarm.
Vervelend, maar binnenkort gelukkig over.

Groetjes Mim

heb hiermijn moeder die er afgelopen vrijdag aan geholpen is, samen met een tennis elleboog en ik kan je vertellen ze kan er niets mee, ze kon niets maar nu helemaal niets meer, maar we gaan er van uit dat ze straks alles weer kan

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

ik wens je veel sterkte, alleen kan ik je weinig hoop geven. me tante heeft het ook laten doen die operatiel, maar ze kan er nog niet veel mee .oke niet ieder mens is het zelfde ,ik hoop dat het jou wel help heel veel sterkte toegewenst .ik weet hoe je je voelt, ik heb zelf fibromyalgie in me schouders. en daar kunnen ze niks aan doen .
dus leren leven met pijn oke genoeg gezeurt

veel liefs marielle trotse mama van tanja

veel liefs

Hoi,

We hadden het een tijdje geleden hier al in een topic over gehad. Wat fijn dat je nu weet wanneer je geholpen gaat worden, zeker nu je er zo’n last van heb!
Kan me wel goed voorstellen dat je hem een beetje "knijpt"
Alvast heel veel succes!!!

Liefs, mamma van Stephan

Sterkte ermee.
Ik hoop dat het daarna idd beter gaat.
Enne… gewoon laten weten dat je de
baas bent. Ze moeten er toch naar
luisteren.

Liefs Kristel

Hoi Mim.
Nou fijn dat er schot in de zaak zit.
Ik had laatst ook iemand gesproken die er een tijd geleden aan geholpen was(tunnelsyndroom bedoel ik).Ik moest nog even aan jou denken zelfs.
Zij kon er ook nog niet zoveel mee moet ik eerlijk bekennen.Arm in de mitella enzo.
Maar het is ook natuurlijk per persoon verschillend hoe je ermee omgaat.
Groetjes eljada

Hoi dames,

Wel leuk, al die verschillende ervaringen.
Ik heb eigenlijk alleen nog maar goede dingen gehoord over deze ingreep.
Ken persoonlijk ook een aantal mensen die het gehad hebben (aan beide handen).
Het zal idd ook heel erg aan mezelf liggen.
Heb begrepen dat je metten diezelfde dag al goed met je vingers moet oefenen (bewegen).
Misschien maar metteen flink gaan posten op dit forum

We zullen wel zien.
En och, de slechte ervaringen hoor je vaak wel maar de goede niet.
Maar geldt dat niet voor alles?

Groetjes Mim

Ja, vaak is dat wel zo, dat je de slechte ervaringen eerder hoort dan de goede.
Gewoon lekker vertrouwen er in hebben enne…dat van dat flink veel posten op de site is wel een goed idee, haha!!!
Zijn je vingers in ieder geval in beweging!

Groetjes, mamma van Stephan

Ja das waar Mim.
En op een verjaardag vertelt men toch bij voorkeur even de hele ellende he!hihihi.Is vaak interresanter.
Ze kon er trouwens wel een shaggie mee draaien en roken.Dus zo erg zal het nou ook wel niet geweest zijn!!!
groetjes Eljada.