Eindelijk

een week ofzo geleden melde ik hier dat het in de nachten opeens niet meer goed ging.
nu gaat gelukkig alles weer goed. hij werdt vannacht wel even wakker. ik heb hem toen uit bed gehaald na een uur en uitgelegt dat iedereen slaapt en mama ook wil slapen dus dat damian ook moet gaan slapen. na 10 min sliep hij heerlijk.
we hebben ook zijn schema weer omgegooid en sindsdien gaat het een stuk beter. hij krijgt nu:

7.00 fles 180 cc + 6 schepjes
10.00 fruit
13.00 1 boterham
16.00 2 koekjes met wat drinken
19.00 groente
20.30 als hij wakker is een toetje
22.30 fles 180cc + 6 scheppen

we hebben toch weer de laatste voeding opgeschroven en sindsdien slaapt hij de nachten dus weer door. hij was er dus toch nog niet aan toe om om 20.30 zijn laatst voeding te krijgen.

nu lees ik alleen op het forum dat de meeste moeder na het brood nog een fles geven maar ik krijg er dan echt niks meer in. doen jullie dat direct erna of zit daar nog tijd tussen?

[img]http://lb1f.lilypie.com/7nknp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Wat heerlijk meid! En wat fijn dat hij begreep wat mama bedoelde! Had je dat niet wat eerder kunnen zeggen? hi hi.
Qua brood geen tips, ik hanteer geen schema maar kan mij voorstellen dat daar wat ruimte tussen moet zitten…andere mama’s?
groetjes,
Wendy

Hoi, hier om 1200u de boterham(men) en voordat ze naar bed gaat (tegen 13.15u) bied ik haar een flesje 150cc aan. De ene keer gaat die leeg, de andere keer niet.

Lilypie First Birthday tickers

ok dus je laat er tijd tussen want hij eet namelijk een hele boterham op korstjes mag hij zelf mee spelen maar die gaan meestal ook nog op dus snap ook wel dat ie dan geen fles meer wilt hoor. we gaan het morgen eens proberen ik geef gewoon zijn boterham en als we terug komen van het cb (moeten we weer heen) dan bied ik hem een fles aan. en wilt ie hem niet dan niet hoor ben nu al blij zoals het gaat. hij zit nu lekker bij papa en wilt echt zijn fles niet hahaha. schud heel hard nee als hij zijn fles ziet dit doet hij nu sinds 2 dagen als hij egt niet wil zo schattig

[img]http://lb1f.lilypie.com/7nknp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />