Eindelijk!

3,5 week geleden had Jade een griepje (die ik na haar heb gekregen), kreeg meteen daarna een buikgriep (die had mijn vriend al gehad). Dit heeft een 1,5 weken geduurt, maar ze werd maar niet beter. Niet dat ze echt ziek was maar het was ook niet goed! Na 2,5 week ben ik naar de HA gegaan, die heeft haar toch maar antibiotica gegeven. Ze was beter! Tot afgelopen zaterdag: alles begon weer opnieuw! Weer naar HA geweest, medicijnen gekregen tegen het hoesten en ze moest het maar gewoon uitzieken!!! De volgende dag een plasje van haar ingeleverd (voor de zekerheid) en wat blijkt ze heeft een urineweginfectie!! Eindelijk valt alles op z’n plaats! Nu hebben we de juiste antibiotica en moeten voor de zekerheid nog even langs de kinderarts.
Ben blij dat we erachter zijn wat er aan de hand is, we wisten dat er iets zat te wringen!

Groetjes Frauk

Fijn dat het opgelost is!

Urineweginfecties worden heel vaak over het hoofd gezien bij die kleintjes. Daarom altijd met urine naar de dokter als je kindje na 4 dagen niet op lijkt te knappen.

Groetekes, Sje

Niet leuk voor de kleine maar fijn dat je weet wat het is. Nu kun je gericht gaan werken en knapt ze wel snel op. Heb je weer een blije bany straks.

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />