Eindelijk

na een jaar mijn zusje weer gezien… en pfff wat is ze groot geworden…

voor de gene die van niks weten mijn zusje woont verlopig in een kindertehuis (grrr woord maar ja zo heet het) en door omstandig heden kon en mocht ik haar niet bezoeken…

hier dan eindelijk een foto

Liefs Tries

tries geweldig zeg
hoop dat het een leuke dag is geweest maar dat zal wel

groetjes bianca

Wat een mooie foto!
Hoop inderdaad dat het een leuke dag is geweest, maar als ik zo naar de foto kijk dan zal dat wel!

Groetjes Miriam

Fijn voor je Tries, en hoop dat je haar nu weer wat vaker kunt zien.

Christa

hoi Tries,

hopelijk op naar een zonnige toekomst samen. wat vindt je zus van haar neefjes??

Groetjes
Monique

-Om je vleugels uit te kunnen slaan, heb je een nest nodig.-

Hoi Tries,

Wat fijn voor jullie zeg!
Pff, wel lang hoor, een jaar elkaar niet zien.
Kan me voorstellen dat je vind dat ze groot is geworden.
Hartstikke leuke foto!
Hoop dat verder alles met je zusje goed gaat.

Liefs, Bianca

ze was apen trots op haar neefjes wilde gelijk met roy wandelen en jordy op schoot alleen jordy is niet zo schoot zitterig en daarbij hebben ze daar een hele grote speeltuin die was veeel leuker hihi

het gaat op zich heel goed met haar beter als het was dus gaat heel goed vooruit…

Liefs Tries

Fijn om te horen!

Liefs, Bianca

fijn!!en wat een leuk meisje is het ook om te zien!!! In wat voor huis zit ze? is het net zoiets als RMPI ofzo (gewoon, interesse, heb ik n.l. ooit gewerkt als begeleidster…)als het te persoonlijk is, gewoon mijn vraag negeren hoor! In ieder geval, ik ben blij voor jullie, en ik hoop dat jullie elkaar in de toekomst veel vaker zullen zien. liefs, Corrine.

Pfff Daar vraag je me wat ze zit in voorburg
ypenburg misschien zegt het je wat… is niet te persoonlijk hoor heb hier ooit vertelt hoe het zat dus geeft niks… ben bijna een openboek hihi

Tries

Liefs Tries

Gweldig zeg.

ik vind dat ze op je lijkt dezelfde lach

Groetjes
Monique

-Om je vleugels uit te kunnen slaan, heb je een nest nodig.-

Ja inderdaad, dezelfde lach!

Groetjes Miriam