Eindelijk voorstellen

Hallo meiden,

Ik lees best wel al een tijdje mee op dit forum en heb me laatst toch maar aangemeld.

Nu vond ik het tijd worden om me even aan jullie voor te stellen.
Mijn naam is Rebecca en ik ben 31 jaar. Ik woon samen met mijn vriend en ben de super trotse moeder van twee mooie kereltjes Senne (15-11-2006) en Myka (14-07-2008).

Fijne dag nog allemaal!!!

Liefs Rebecca

Gewijzigd door - Simzoe op 03 Nov 2009 13:22:45

Hoi, welkom op ikkeben…als was je er blijkbaar al even. Eigenlijk heel gek, je zal er een paar van ons misschien al kennen, maar wij kenden jouw nog niet. Ik sta er eigenlijk nooit bij stil dat er mensen al even meelezen eerst of wel altijd die zich verder niet aangemeld hebben. Nah, leuk dat je je aanmeld.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Welkom! Ikke ben patrizia 34 jaar en mama van luna 4.5 jaar en mees 6.5 maanden. Veel leesplezier.

Gr patries
Mama van Luna (26-2-2005) en Mees
(24-4-2009).

Welkom!

Ik ben 32 jaar, sinds ruim 16 maanden mama van Erik en woon met m’n vriend (30 jaar) en Erik in het mooie Drenthe.

Veel leesplezier verder!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Welkom!
Ik ben Anne, 20 jaar, en woon samen met mijn zoontje Seth (10 maanden) en vriend (23) in Rotterdam.
Liefs, Anne

Dank je meiden!!

Inderdaad best gek dat iedereen zomaar alles kan meelezen. Ik ben achter deze site gekomen toen ik ooit iets aan googelen was en ik vind de site er erg leuk uit zien. Ik ben ook nog actief op een ander forum, maar hier worden soms net weer andere topics geopend en andere vragen gesteld waarvan ik zeker al wat vaker de aangeboden tips heb geprobeerd.
Ik zal zeker met plezier hier “mijn tijd rondbrengen”

Liefs Rebecca

Welkom op ikkeben.

Ik ben Sandra, 29 jaar en wonen samen met mijn man en ons zoontje Tim van 16 maanden in Noord Holland.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers