Eindelijk van de luiers af ! ?+ vraagje

Hoi,

Onze dochter heeft d’r zinnen gezet op geen luier aan s’nachts. Ze heeft het nu al twaalf dagen volgehouden. Heerlijk. Ik hoop dat ze het volhoud en dat ik binnenkort van de luiers af ben na 3,5 jaar. Doe haar nu wel een luiebroekje aan voor de zekerheid. Durf het zelf nog niet aan. Misschien wel omdat ik zoals veel mensen s’nacht niet op mijn best ben en dus geen zin heb in een bed verschoning.
Wel halen we haar even als wij gaan slapen uit bed om te plassen. Vind ze geen probleem ze is vaak dan toch een beetje wakker.

Hebben jullie dit ook gedaan en tot hoelang hebben jullie dat dan gedaan. Of is dat ook een kwestie van afbouwen na een tijdje of zijn jullie ineens gestopt.

Moest het even delen met jullie.

groetjes,

lon106

Gewijzigd door - lon1306 op 11 Feb 2009 14:23:17

Hopelijk houdt ze dit vol! Weer een horde genomen!

hallo,

Ik heb een zoontje van 5 en een dochtertje van 2,5 jaar. Ik heb ook nog een tijdje nadat ze zindelijk waren, tijdens hun slaap een luier om gedaan, totdat ik merkte dat de luier na weken, elke nacht droog was. En besloot om haar geen luier meer aan te doen, wel een beetje eng, want snachts bed verschonen is inderdaad niet zo fijn En dit gaat gelukkig goed en ze is al ruim drie maanden ook 's nachts droog.
Wat betreft haar nog een keer extra laten plassen voordat jullie naar bedgaan: Ik doe dat heel af en toe, als ik merk dat ze beweeglijk is en als ze vaak wakker wordt, doe ik haar weleens naar de wc. maar normaal gesproken, als ze voordat ze naar bed zijn gegaan naar de wc zijn geweest, kunnen ze daarmee tot 's ochtends blijven liggen.

Heel veel succes,

Aylin

A. A.

hoi

Lekker dat het zo goed gaat hoor.

Ik heb mijn oudste nooit wakker gemaakt om te plassen en ging eigenlijk gelijk goed inderdaad een paar weken aangekeken met luier en toen gewoon af gelaten.

Bianca