Eindelijk twee reserven

Wij hebben een Max in de stad nu en Mer wilde daar even kijken, das zo’n winkel waar je van alles voor weinig kopen kan, een discount en restpartijen winkel. Laten we daar nou tegen een hele berg Paddingtonberen aanlopen. Dezelfde die ze al heeft en waar ze mee eet, slaapt en leeft. We hebben nu dus eindelijk twee reserve beren. Al moest ik wel lachen toen ze ze zag riep ze pellele (das paddington) maar ze wilde alleen met haar versleten beer knuffelen. Ze staan nu in de doos in de kast, veilig opgeborgen tot we ze (hopelijk nooit) nodig hebben.

Groetjes,

Michèle

Handig en leuk, dat je reserveberen voor een prikkie kon scoren! Ik ken die keten niet, nog nooit van gehoord.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

ik had er nu twee voor dezelfde prijs als ik beer 1 gekocht heb

Groetjes,

Michèle

Natuurlijk wil ze de oude versleten beer! Die ruikt naar haar, stinkt waarschijnlijk zelfs een beetje! Niet dat Morgan stinkt he, maar kindjes hebben liever niet dat de knuffel wordt gewassen. Als kind sleepte ik een muis mee waar ik mee duimde en in dat ding woonden miljoenen bacteriën denk ik. Maar mijn moeder mocht 'm niet wassen, want dan rook 'ie lekker en was zijn staart niet meer lekker hard om mee te duimen! Bah! Eva heeft dat ook, hoe ouder en gebruikter het popje, hoe leuker. Ik hoop wel dat de andere beren ook gebruikt worden…Ik ken de Max ook niet?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hoop dat het gaat werken, madelon had ok een favo knuffel en ik had een reserve. Hij mocht wel gewoon in de was maar toen hij kwijt was moest ze de andere echt niet.
Dus ik zou proberen om er nog 1 in gebruik te nemen.

Liefs Michelle

Dat is handig…toch zou ik niet de nieuwen in de kast laten liggen. Maar af en toe haar “oude” in de kast leggen en haar de nieuwe geven. Want stel je voor dat de “oude” helemaal af is en ze niet met de nieuwe wil leven.
Dan zitten er twee hele zielige beren in de kast en een hele verdrietige dochter ervoor.

Ik heb ook reserve konijnen. Als haar “oude” in de was zitten…want ja dat moet soms(als ze helemaal groen staan van de snot) hihihihi. Dan krijgt ze haar nieuwe en slaapt ze daar mee.

Maar het is maar een tippie

Liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Ik ben ook van plan om een tweede paddie in gebruik te nemen maar na de vakantie want alles is nu te druk en te hectiesch voor haar. Want ik wil ook haar doeken even wassen want die vind ik persoonlijk echt ranzig

Groetjes,

Michèle

Handig om reseves te hebben ja! Wij hebben hier een prijsmepper, das waarschijnlijk net zo’n soort winkel

Joey heeft dat oranje varkentje van de hema-knuffels met die magneetjes in de handjes. Het ding ziet er niet meer uit en stinkt (voor anderen dan, Joey en ik vinden het lekker) en hij is helemaal niet meer zo pluizig!
Ik heb via marktplaats ook een reserve gekocht, en die heeft hij ook in bed (net als bumba en bumbalu, een vogel, aapje, popje, nog twee hema-beestjes, smurf, koe, de tweede grote favoriet een eendje, en twee beren en 7 spenen, haha)

De oude en nieuwe varkentjes verschillen als dag en nacht, in kleur, geur en pluizigheid, maar toch vind Joey het leuk om ze beide in bed te hebben. Al laat hij de hele nacht zijn enige echte varkentje (popje heet íe) en kwaak (zijn andere vaste knuffel; een tiamo-eendje) niet los. Als dat per ongeluk eens gebeurd gaat hij ook huilen en paniekerig popje en kwaak roepen

Groetjes Anouk

quote:
Joey heeft dat oranje varkentje van de hema-knuffels met die magneetjes in de handjes. Het ding ziet er niet meer uit en stinkt (voor anderen dan, Joey en ik vinden het lekker) en hij is helemaal niet meer zo pluizig! Ik heb via marktplaats ook een reserve gekocht, en die heeft hij ook in bed (net als bumba en bumbalu, een vogel, aapje, popje, nog twee hema-beestjes, smurf, koe, de tweede grote favoriet een eendje, en twee beren en 7 spenen, haha)

En waar slaapt Joey dan?? Ook in dat bedje? Wat een berg speelgoed/knuffels. Ik vind 2 knuffels en 1 speen al te veel hihihi.
Heb je overal een reserve van of echt alleen van zijn fovoriet?

Lilypie Second Birthday tickers

Tja hij slaapt er echt tussen! haha! Maar al die knuffels zetten we 's avonds netjes aan zijn voeten eind, en spenen moeten allemaal op een rijtje aan zijn hoofdeind liggen en die tellen we elke avond. Echt een ritueel, en als er ook maar een knuffel of speen ontbreekt gaat meneertje niet slapen!
Ik had zelf vroeger ook veel knuffels in bed, ach en 's morgens zitten al die anderen nog net zo op het rijtje, dus hij slaapt er wel goed om
Hij heeft twee vaste knuffels, in beide handjes een, de eend (kwaak) en het varkentje (popje) en ook alleen die zijn zo ranzig met zijn luchtje er aan Van dat varkentje heb ik een reserve, maar die eend kan ik nergens vinden. Hij is van Tiamo en zat in de informatietas die ik van de verloskundige kreeg toen ik zwanger was van de eerste.

Groetjes Anouk

@jukje heb je nooit doe foto van morgan gezien zeker met al die beesten in der bed, Hij staat geloof ik ook op mijn hyves

Groetjes,

Michèle

Tip : als je de beren was … was dan gelijk de nieuwe mee. Dan lijkt hij misschien niet zo nieuw meer en accepteerd ze hem sneller…

Ja maar ik kan ze toch niet beide tegelijk wassen want dan heeft ze er geen een in bed. En dan hebben we ook drama zo snel heb ik ze niet droog natuurlijk.

Groetjes,

Michèle

ooh wat fijn!
ik snap dat je blij bent, ik had dat met die poohbeer van rico weet je nog? ik wist niet hoe zo’n knuffeltut doekje heette toen (nou dus nog niet terwijl ik het wel wist haha)
maar ook die heb ik dubbel, behalve zijn konijn die wil ik nog dubbel hebben.
als ie er 1 kwijt is hebben we nog een reserve dan.
en dat is wellicht ook jullie reden, anders is het brullen vrees ik!