Eindelijk serieus genomen!

Hoi hoi,

ik ben gisteren maar weer eens bij de dokter geweest voor mijn extreme vermoeidheid, pijnlijke spieren en gewrichten, vaak hoofdpijn en misselijk en 's nachts vaak koorts… mijn eigen huisarts nam me elke keer niet serieus en zei dan dat het lag aan het feit dat ik net een kleine had gekregen en dan weer lag het aan de anti-depressiva en dan weer aan de schildklierhormonen, terwijl ik al ruim 6 jaar kom met dezelfde klachten!! Nu dus bij een arts geweest in dezelfde praktijk, maar die er nog niet zo lang zit… Die laat me bloedprikken en we kijken of daar iets uitkomt… Ik kom maandag terug bij hem en dan bespreken we de uitslag en overleggen samen (!!!) wat het zou kunnen zijn en wat we willen dat er gaat gebeuren. Of dat ie me bijvoorbeeld door moet sturen naar een internist voor verdere onderzoeken. Zo een arts wilde ik nou al die tijd spreken!!! Eindelijk iemand die me serieus neemt!!! Alleen al door het feit dat er iets gaat gebeuren, voel ik me al wat beter en zie ik de toekomst weer wat beter zitten

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

goed gedaan, de aanhouder wint, zo blijkt wel weer!! Wat is dat toch met die huisartsen he, ik zou die andere een brief schrijven, heb ik namelijk ook eens gedaan en daarna nooit meer problemen gehad.
Ik hoop dat er meer duidelijkheid komt voor je en dat eraan gewerkt kan worden zodat je je echt weer beter gaat voelen. Zet um op he, de aanhouder wint!

Lfs

Oh fijn zeg dat je nu wel serieus genomen werd. Bij mij duurde het toen ook een poos. Elke keer was het je bent aan het ontzwangeren en je werkt te veel. Tot ik een ander sprak en die nam het wel serieus en ik bleek suiker te hebben. Eindelijk antwoord. Ik hoop dat ze bij jou ook eindelijk vinden wat je mankeert.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat je eindelijk srieus bent genomen.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers