Eindelijk! Ook Lucas stapte vandaag!

Ja ja ja, Lucas heeft vandaag zijn allereerste losse stapjes gedaan, onder luid gejuich van papa, mama en Veronica. Hij had de smaak te pakken, want hij ging gelijk los staan overal… Gossie mossie, wat waren we blij! Toch zeker een stap of 4 per keer hoor. Historische dag en natuurlijk erg makkelijk te onthouden datum, ivm Prins Claus. En wie weet valt ook ons kabinet nog vanavond of morgen. Lucas houdt van spannende momenten, dat weten we nu wel heel zeker .

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

stonden jullie zooo?

He goed man!!! ik kan de cursus wel opdoeken nu!

Kussies

Heee goedzoooooo nou nu loopt alles zowat, oke op Roy na dan

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

heeeeee goed zo grote vent hoor

groetjes bianca

WAUW! Wat goed van Lucas zeg!!! Dikke knuffel voor hem!

Enne Mo, Lucas is geen babietje meer hoor hihihihi

Kus, Els

WEL ELS! Dat is ie wel }. Hahahaha Je hebt natuurlijk wel gelijk, maar ach, zolang hij nog niet praat… Hahahahah zien we hem als onze baby (hij is nu eenmaal mijn jongste en die zal toch iets meer baby blijven hoor…)

hihiihi dat dacht ik al en je hebt gelijk ook hoor Mo! Gewoon klein houden hihihi

Liefs, Els

Ja net, als lucas dat niet wil dan geeft hij dat wel aan.
Geniet samen nog maar ff

Groetjes Miriam

Jeeeeeeeeeeeeeeeee goed hoor… zie je moon hihi komt allemaal goed… lekker stappen hoop laat mama maar rennen haha

kus tries

Hahahah we zijn weer te enthousiast geweest, want mijnheer kapt er weer mee hihihi. Al blijft ie nu wel iets vaker los staan, dat wel.