Eindelijk medicijnen

Vanmidag bij de diabetesverpleegkundige geweest en ik krijg eindelijk medicatie. Meestal ben je daar niet blij mee, maar wij staan bijna te juigen. Ik heb heel varierende waardes van 2.5 tot 13 dus het is niet zo gek dat ik me zo beroerd en moe voel nog steeds.

Ik heb wel een heel snelle stofwisseling dus het is misschien iets lastiger om me te regelen, maar het is een uitdaging en geen probleem. Ik begin vanmiddag met 500mg en over drie weken moet ik op 1500 zitten, mijn suikers moeten nu zo snel mogelijk naar beneden.

Hopelijk ga in 2010 in zonder vermoeidheid en humeurwisselingen.

Groetjes,

Michèle

Hè, wat fijn dat je er eindelijk iets mee kan doen. Hoop dat je er gauw je weg in vindt, en dat je je beter voelt.

Hoop dat het werkt michèle.
Moet je spuiten of heb je tabletten?

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Haha, ja… dat vroeg ik me ook af, spuiten of pilletjes?
Verder wel fijn dat je het gekregen hebt!
Succes met het uitdokteren van een goed schema!
Liefs, Anne

[img]http://lb1f.lilypie.com/eMdZp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Ha hah a jij mag niet meer raden Wil. Inderdaad die tabletjes krijg ik. Daar willen ze het voorlopig mee gaan doen. Insuline komt voorlopig niet eens ter sprake tenzij ik weer zwanger wil worden, dan moet ik als ik met de pil stop ook met de tabletten stoppen en aan de insuline. Maar zover is het nog niet. Eerst maar eens meemaken hoe het is om niet meer zo moe door het leven te gaan.

Groetjes,

Michèle

Fijn, eindelijk iets concreets waar je iets mee kan. Hopelijk is snel op regel en voel je je weer een stuk fitter!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Geeft niet hoor

Groetjes,

Michèle

Ik heb tijdens de zwangerschap ook die tabletten gehad hoor, dus toch ff goed uitvragen dan.
Voor nu in ieder geval beter als spuiten, hoop dat je je snel beter voelt.

Liefs Michelle

Fijn zeg, dat je nu medicijnen hebt voor je suiker! Hopelijk ben je inderdaad een stuk fitter in 2010 (en de jaren daarna natuurlijk!).

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ha ha ha of het nou aan de medicijnen ligt of dat het de loskomende verkoudheid is, ik voel me beroerd. Morgan heeft wel eindelijk weer helemaal zonder 1 kick doorgeslapen weer, maar ik stond anacht me neus en holtes uit te baggeren (sorry voor het onsmakkelijke verhaal) en je wilt niet weten wat er loskwam en ik was aan de race. Bijwerking van de medicijnen, maar dat moet weer over gaan zeggen ze.

Maar goed vanmorgen ben ik nog maar even terug gegaan en nu gaat het wel wat beter. Kan ook een zooi spanning zijn die eindelijk van me afvalt hoor. Mervin laat me gelukkig wel slapen, die heeft zoiets van gooi het er nu allemaal maar even uit. De schat.

Groetjes,

Michèle

Hier is het denk ik toch ook einde sprong hoor. Want ze is op de dag ook minder moeilijk met slapen weer.

Enne ja dat had ze al gezegd, dat het zo drie dagen zou duren. En ik moest het daarom ook allemaal opbouwen. Leek gister even dat ik na het weekend pas de medicijnen zou kunnen krijgen omdat er geen ha in de praktijk was om ze te autoriseren, maar dat is goed gekomen wilde per se gister beginnen. Voel me liever thuis beroerd dan op de zaak.

Groetjes,

Michèle

Hè vervelend dat je je zo beroerd voelt,
maar wel fijn dat Morgan nu wel doorslaapt dan.
Hier vannacht er ook niet uit gehoeven en vanochtend anderhalf uur geslapen en nu ligt hij ook alweer bijna anderhalf uur. Wat een luxe na een week achter de rug te hebben van maar uurtje slaap op de dag en minimaal 1 keer wakker 's nachts. Maar hij is niet helemaal lekker volgens mij al eet en drinkt hij goed Dus kan ook pure oververmoeidheid zijn.
Wel wat verhoging ook

Liefs Michelle

meid wat supergoed!
nee ik snap wat je bedoeld met blij zijn met medicijnen… ik was ook blij toen ik zo depri was als de pest en ik kreeg er wat voor
als je elke dag een pilletje moet slikken om je beter te voelen, zowel lichamelijk als geestelijk, who cares toch?
meid ik ben blij voor je!
ik ben benieuwd hoe je je voelt MET medicatie!

Vanacht ging het met Morgan minder. Die is wakkergehoest door pappa en toen die ook nog eens naar beneden ging om te roken dacht ze dat ze er ook uit mocht. Gelukkig sliep ze vrij vlot weer maar leuk is anders.

ik heb nu geen last van de bijwerkingen dus hopelijk is dat bij 1 nacht/ dag beperkt gebleven.

@ inge ik hoop het ook dat ik me nu snel beter voel.

Groetjes,

Michèle

Grrr papa’s

Fijn dat het waarschijnlijk maar bij 1 dag bijwerkingen is gebleven

Liefs Michelle

Wat super dat je eindelijk medicijnen hebt gekregen. Kan me heel goed voorstellen dat je daar snel mee wilt beginnen. Des te sneller ben je hoop ik van je vermoeidheid af. Hoop voor je dat deze medicijnen gaat werken.

Beteterschap en fijn dat je je alweer wat beter voelt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ik zit weer op me werk, al een uurtje enne ik voel me redelijk. Wel wat weinig geslapen omdat Morgan om 4 uur weer een Idols auditie had, maar verder gaat het redelijk, Alleen loop ik nog flink te snotteren

Groetjes,

Michèle

Hoe laat begin jij met werken ?

Liefs Michelle

Wat fijn dat je je weer iets beter voelt.

En Morgan toch maar leren dat Idols audities alleen overdag zijn en niet s’nachts, want dan hoort toch niemand het

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

@ Michelle als ik de kan heb dan begin ik om 7.00, das zo 2 keer per week, en deze week 3 keer. Ben dan wel om 15.30 vrij.

@ Sandra. Nou ja niemand, mamma hoort ze zucht

Groetjes,

Michèle