Eindelijk loslopen!

Hoi Allemaal!

ik moet het even kwijt hoor! ons zoontje is op oudjaarsdag 2 jaar geworden en sinds afgelopen maandag loopt hij los!!!
hij heeft zijn energie altijd in het beter worden moeten stoppen ipv groeien en zich motorisch snel ontwikkelen.
Maar het duurde nogal lang allemaal eerder hij ging lopen dus is het erg bijzonder voor ons.
Het is toch zo ontzettend schattig hè!!! ik was al verliefd maar nu ben ik dat dubbel natuurlijk.
Vandaag liep hij voor het eerst buiten echt los! ook in de speeltuin liep hij vrolijk rond…nog wel wat voorzichtig, maar hij gaat echt snel vooruit.

Op welke leeftijd gingen jullie kindjes los lopen?

Groetjes van een dubbel trotse mama!!!
bianca

mama van lisa (14-05-2003) en lucas (31-12-2005)

gefeliciteerd!! sofie was 18 maand geloof ik en victor rond de 15 maand, denk dat Alexander wat sneller is , maar tja garanties geef ik er nog niet op

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

gefeliciteerd

Jordy met 16 maanden eerste kleine stapjes los roy met 18 maanden maar die kon al de vensterbank in klimmen zonder te kunnen kruipen bijwijzen van nou ja tis zo schoof zich naar de vensterbank en klom er zo in, is nu 5 jaar en klimmen enz kan ie nog steeds al de beste! hihih

Tries

Goed bezig! Gefeliciteerd.

Onze oudste was 13 maanden en onze jongste was 11 maanden toen ze los liep.

Groetekes, Sje

Gefeliciteerd
Robin was 15 maanden toen hij losliep
Justin was bijna 16 maanden

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

leuk he die onzekere stapjes. Voor je het weet ren je achter hem aan hoor hahaha

Dewi was 12 maanden en Nanik is net 1 geworden en ze loopt wel langs de tafel maar is nog veel te bang om los te lopen of te staan. Ze durft ook nog niet zelf te gaan zitten.

Dank voor de felicitaties! het is echt zo fantastisch om te zien. Hij gaat nu ook steeds meer loslopen. Wel vindt hij het nog erg makkelijk om te kruipen hoor! ik zeg dan ook…neee niets ervan…je kan loslopen dus ga je ook lopen. Dan laat ik hem staan en dan gaat hij wel lopen.

Hij loopt echt nog met die handjes een beetje in de lucht om zijn evenwicht te kunnen behouden. De fysiotherapeute zei als hij gaat loslopen dan stoppen we met de behandelingen. Hij komt daar al sinds hij zo’n 3,5 maand is dus ik was wel blij met dit bericht. Hij moet nu nog 4 keer en dan is hij klaar! weer een ziekenhuisbezoek minder! onze dochter moet nog wel even blijven komen maar dat is niet erg. Ze heeft het nodig.

Gr,
Bianca

Hij kan sinds zaterdag zelf gaan staan vanuit zitstand!!! jawel hij kan steeds meer… Afgelopen zaterdag vierde ik mijn verjaardag dus dat was een mooi cadeautje!!!

En sinds vandaag kan hij zelfstandig op zijn winnie de poeh auto rond rijden. Dat kon hij nog niet namelijk.

Echt geweldig!!!

gr,

bianca

Ja wat zal je trots zijn zeg ! Ik kan ook niet wachten tot onze kleine meid gaat lopen. Ze loopt wel (nou schoffeld) langs de tafel, maar dan houdt het ook op. Ze staat ook heel veel op haar teentjes. En iedereen die zegt “die loopt zo”, maar kan ook idd niet wachten. Lijkt me ook zo bijzonder en wel drukker, maar ook wel makkelijker soms. Leuk hoor meid. Eindelijk he ? Geniet er maar lekker van.
Liefs Natasja