Eindelijk gestopt met roken

gisteravond was de laatste zowel voor mij als voor mijn man na 10 jaar lang gerookt te hebben en mijn man 16 jaar zijn we het zat om zo belachelijk veel geld uit te geven aan het verzieken van onze gezonheid.
nu hopen dat we het vol kunnen houden zonder elkaar gek te maken hahahaha

groetjes

Goed van jullie! En nu volhouden hè!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Heeeyy hartstikke goed!!

Weet niet of je 't nog kent van vroeger, maar mocht je weer ongedurig worden… ga vingerhaken

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

ach ja vingerhaken dat heb ik veel gedaan vroeger.
ik vermaak me nu wel met de kitten die we zo juist hebben opgehaald en veel brood eten

tot nu toe valt het nog wel mee af en toe krijg ik een opwelling maar die verdwijnt ook weer snel genoeg ze zeggen dat de eerste twee dagen het zwaarst zijn dus als het me morgen ook zo gemakkelijk afgaat …

Heel netjes, ik ben zelf ruim 2 jaar geleden gestopt na 18 jaar dus ik weet het moeilijk kan zijn. Overigens om dezelfde reden als jullie

Groetjes,

Michèle

Wat goed dat jullie beide gestopt zijn.

Hoop echt dat jullie het vol gaan houden.

Succes!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

En, nog steeds gestopt?

Groetjes,
Sandra

ja zeker nog steeds gestopt er zijn wel lastige momenten maar die worden ook steeds minder gister zelfs volgehouden bij rokend bezoek

groetjes

Oh goed hoor!!
Maar 't blijft altijd lekker hoor… die geur… (behalve in je kleren ). Ben begin 2003 gestopt, maar de verleiding blijft…

o zeker maar er komen ook steeds meer geuren bij sinds ik rook is mijn reukvermogen zo ontzettend achteruit gegaan mijn zoon kon naast me staan met een vieze luier en dat ruik ik gewoonweg niet maar de geuren komen nu langzaamaan terug de mindere hahaha maar ook de lekkere geurtjes
schrok me wild toen ik vanochtend het gas aan zetten om het middageten te gaan koken had nooit geweten dat gas zo rook na 5 minuten lang zoeken en achter mijn neus aan lopen (voor het eerst in jaren) kwam ik er dus achter dat het dus gas was

en nooit geweten dat mijn peterselietuintje zo heerlijk rook kan dr rustig 10 min aan staan ruiken hahaha

Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 21 Oct 2009 13:53:39

HAHAHAHAAAAA

Geweldig hè!!

Haha grappig dat je rookvermogen weer terug is.

Zoontjes ook blij dat ze nu wat sneller een schone luier krijgen

Goed van je dat je het nog steeds volhoud. Haha natuurlijk pas een paar dagen…maar het begin is er.

Succes!

Groetjes,
Sandra

Heee wat goed van je zeg!!!
en nu volhouden hé

Groetjes Marianne mama van Ruben

bah ik heb gefaald heb net drie trekjes van een peuk genomen heb ook gelijk weer spijt en het was nog vies ook zonde zonde maar goed ik ga weer gewoon door met stoppen

Oh, wat jammer! Als je nu onthoudt op welk moment je het deed, dan moet je de volgende keer proberen om dat moment te vermijden. En nu gewoon weer doorgaan met stoppen inderdaad, je kan het!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Jammer!

Wel goed van je dat je na 3 trekjes al het besef had dat je moest stoppen.

Niet te veel meer bij na denken dus dat je en paar trekjes hebt genomen en weer vol goede moed verder gaan.

Groetjes,
Sandra