Joepie! Eindelijk heb de fiets van m’n dromen en een stoeltje geregeld!! Eergisteren voor het eerst met Joël gefietst. Hij vond het geweldig en ik niet minder. Wat heerlijk ook dat het alweer zulk mooi weer is! We gaan ervan genieten. Heeft iemand ervaring met een buggymee, want dat mis ik dus. Ff naar de stad is geen optie, omdat hij nog niet kan lopen en ook niet echt gaat staan (als ik dat wil). En afrekenen met 10 kilo kind op je arm vind ik ook geen succes. Ideeen zijn welkom.
Groetjes, Mariëlle en Joël
Eindelijk fietsen
heb altijd een buggy drager gehad, heerlijk maar wel een gedoe als je alleen bent, dus 2 kids op de fiets hebt en je moet de buggy nog inklappen… en eraan hangen, dat gaat dan echt niet meer makkelijk.
Heb ook altijd een fietskar gehad en die kan je ombouwen tot wandelwagen, dat is het meest ideale. geen gezeur, beide kids kunnen zitten en ook lopen als ze dat willen. Eerst had ik zo’n goedkope van de hema, dat was echt niet wat, nu heb ik een charriot, erg duur maar heeft zijn geld al dubbel en dwars terug verdiend, kindjes zitten lekker droog en windvrij.
groetjes Kim, mama van

en 
quote:
Wat voor fiets heb jij? Ik wil graag een mama-fiets, maar nu Dieuwke een spreidbroek heeft is het wel even de vraag of ze wel goed in het zitje zal passen. Eerst maar even uitproberen dus. Veel plezier met fietsen!!
Het is echt superleuk!
Een batavus weekend met extra lage instap (ideaal!!) via internetwinkel gekocht!
Een moederfiets vond ik niet zo handig als je uit de kinderen bent (?) vind ik het geen gezicht, maar ja smaken verschillen.
quote:
heb altijd een buggy drager gehad, heerlijk maar wel een gedoe als je alleen bent, dus 2 kids op de fiets hebt en je moet de buggy nog inklappen... en eraan hangen, dat gaat dan echt niet meer makkelijk.
Dat lijkt mij dus ook een heel gedoe. Als ze kunnen staan is het over lijkt me, of niet? Nou ja, dan moeten ze natuurlijk niet kunnen weglopen.
Voorlopig ga ik gewoon lekker fietsen en niet teveel boodschappen ermee doen. Wel bij de supermarkt. Kan hij voorin het wagentje. Ook leuk trouwens. Waarschijnlijk went het vanzelf. Goed oefenen dus!
Leuk is dat he die 1e keren fietsen, nu is het ook nog leuk hoor, alleen wel zwaar als je zo’n 31 kilo aan kids mee moet zeulen haha (Milan ruim 17 en Demi 14)
Ik heb wél een moederfiets, en ik vind hem heel erg fijn, en als ik straks geen kind meer voorop heb, dan laat ik er een ander stuur opzetten, of ik ruil hem gewoon in voor een andere dat kan ook nog haha!
Groetjes Nathalie & Co

quote:
Leuk is dat he die 1e keren fietsen, nu is het ook nog leuk hoor, alleen wel zwaar als je zo'n 31 kilo aan kids mee moet zeulen haha (Milan ruim 17 en Demi 14)-Ja, iedere dag een eindje fietsen maar! En dan is 10 kilo nog niks! -
Ik heb wél een moederfiets, en ik vind hem heel erg fijn, en als ik straks geen kind meer voorop heb, dan laat ik er een ander stuur opzetten, of ik ruil hem gewoon in voor een andere dat kan ook nog haha!
- Gelijk heb je!! -
Mag ik even storen?
vanaf hoe oud namen/nemen jullie ze mee op de fiets?
Julia is nog veeeeeel te klein…

9 maanden is volgens mij gemiddeld. Dan kunnen de meeste kinderen goed zitten. Ik dacht dat Joël met een maand of 7 wel op de fiets kon, qua stevig zitten, maar nu ik hem er met 9 maanden echt op heb, had het niet veel eerder gekunt denk ik. Hij gaat als hij moe is echt naar 1 kant hangen. Maar ja, ik had ook niet eerder een fiets en stoeltje…