Eindelijk heb ik effe tijd om te ikkebennen. Heb jullie gruwelijk verwaarloosd geloof ik. Maar elke keer als ik denk even een half uurtje achter de pc te kunnen komt er wel weer wat tussen.
Hier loopt alles goed, Noa is morgen alweer 5 weken. De bv loopt goed en ze groeit prima. Ik vond de groei wat tegen vallen, maar ja Rens ging ook echt als een speer en Noa zit gewoon netjes op het gemiddelde.
Mijn man is inmiddels weer aan het werk na 3 weken thuis geweest te zijn. Ik ben nog wel een beetje naar een ritme aan het zoeken. Het gaat hartstikke goed maar ik vind het wel megadruk. Als Noa niet moet drinken hefft Rens net weer in z’n broek geplast enz. Ben echt blij als het avond is en het met de kindjes goed verlopen is en m’n huis niet al te erg ontploft is. Maar goed ik weet dat dat met Rens toen ook zo was, en dat je vanzelf wel weer je draai vind.
Maandag had ik een behoorlijke baaldag, al vind ik het nu wel hilarisch.
Rens moest naar de psz en eigenlijk moest ik dat dus nu voor de eerste keer na de bevalling alleen doen. Dus om 6.15 Noa gevoed toen ze kwam en daarna gelijk opgestaan. daarna even snel onder de douche aangezien Rens toch nog in coma lag. Zelfs m’n haar netjes gefohnd omdat ik geen zin had om als een verlopen huisvrouw naar de psz te gaan. Tot zover ging het dus goed.
Snel Rens wakker gemaakt en ontbeten. Daarna aankleden. Om 8.00 uur was Noa alweer klaar voor de volgende voeding onverwacht eigenlijk en had Rens in z’n broek geplast. Snel Rens verschoont en Noa gevoed. Om half 9 waren we allemaal klaar om te gaan vond Rens het nodig om weer in z’n broek te plassen. Dus snel nog weer verschoond. toen moesten we dus echt flink doorlopen naar de psz. Om 2 minuten voor 9 was ik binnen, net op tijd dus.
Daarna moest ik ff boodschappen doen en ik dacht dat wel voor de buien zou kunnen. Niet dus, ik kon m’n ondergoed uitwringen toen ik thuis kwam. M’n haar dus voor niets gedaan, leek wel een verzopen kat.
Toen wist ik al dat het die dag niets meer zou worden. en idd van het hele huishouden kwam niets terecht en natuurlijk kwam Noa precies rond de tijd dat ik wou gaan koken zodat Marco dat moest doen.
Nu kan ik er om lachen maar maandag heb ik ff flink gejankt. Had echt ff zo’n" hoe doet een ander dat in vredesnaam allemaal" dag.
Psz heb nog leuke foto’s van Noa die ik nog ff wil posten maar angezien we net een nieuwe camera hebben moet ik nog ff uitvogelen hoe dat moet.
groetjes ramona