Tja, ik ben er eerlijk gezegd nog een beetje van onder de indruk, hij zei dat het een combi is van een trage ontwikkeling en adhd, dat samen maakt Demi zoals ze nu is…
En dan vraag ik me toch weer af of het niet aan ons ligt, of wij niet genoeg aandacht aan haar besteden
heb ik niet genoeg met haar gespeeld als baby, peuter kleuter??
Hij heeft medicatie voorgeschreven, en daar gaan we morgen mee starten…
maandag een belafspraak en over 5 weken terug komen…
Hij adviseerde ook dat als er niet voldoende vooruitgang is geboekt aankomend schooljaar, dat we dan beter konder overwegen om haar naar speciaal onderwijs te laten gaan, daar gaat alles op eigen tempo, ik weet er is niks mis met een speciale school, maar het voelt zo verrot
ik kan er niks aan doen, ik wil het zo graag gewoon … Maar uiteindelijk gaat ze natuurlijk merken dat de meeste kindjes alles beter kunnen dan haar, en dat is weer niet goed voor haar zelfvertrouwen natuurlijk…
Moeilijk moeilijk…
Ze heeft de hele heenweg gehuild, ze wilde afspreken, maar dat kon vandaag natuurlijk niet omdat we om 16.15 al weg moesten.
Toen kwam het verhaal van een klasgenootje, die had haar verteld dat ze van haar moeder niet meer met Demi mocht afspreken??? Waarom niet had ze gevraagd, nou daarom
Is mijn kind niet goed genoeg of wat?? Wat moet ik hier nu mee?? Ze huilde wederom omdat ze wel graag met haar vriendinnetje speelt … het was me al een beetje opgevallen, om dat het de laatste tijd nooit kon als Demi het haar vroeg…
Zit er effe doorheen hoor…
Groetjes Nathalie & Co

Gewijzigd door - Nathalie op 05 Nov 2007 22:56:11