Eindelijk een afspraak gemaakt ivm Reuma

Ik heb net eindelijk gebeld. ik was laatst natuurlijk al bij de dokter geweest voor het te bespreken… en omdat ik zo in de ontken fase zit belde ik steeds maar niet naar de therapeut. ik heb gisteren toch gebeld en ben vandaag terug gebeld om een afspraak te maken. ik ga volgende week dus netjes naar de therapeut en ik hoop dat ze me wat kunnen helpen… ik kan het niet meer ontkennen want het wordt steeds lastiger. dus ik denk dat ik wel zo ver ben dat ik het wil gaan accepteren nu. het heeft wel 4 mnd geduurd haha… maargoed…

Oh meid ik hoop voor je dat het zal helpen!! Veel sterkte en succes ermee

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

dankjewel Hanna! ik hoop het ook

Alle goeie dingen kosten tijd Goed dat je hebt gebeld!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

ja ik weet het Mriek, en als het weer beter is buiten gaat het ook wel iets beter, maar ik merk nu vandaag…Ik heb echt TE veel gedaan! ik voel het overal en vooral mijn rug is drama. ze gaan daar de belastbaarheid proberen te verhogen ik ben benieuwd hoe ze dat willen doen. ook wordt ik gemasseerd bij mijn onderrug en nek/schouders. ik hoop dat dat wat afdoet want tjonge wat zwaar als je dan een peuterende rico om je heen hebt die GEEN tanden wil poetsen en GEEN schone luier aan wil Overstrekken tot en met… en hij is zo gigantisch sterk!!

Pittig inderdaad. Ik vind dat al zwaar zónder wat jij hebt (heb wel een zwakke onderrug en moet daarmee uitkijken, maar dat is dan ook alles). Heftig voor je!

Groetjes,
M

ohw ja maar de onderruggen van ons zullen wel even lastig zijn denk ik Mriek.
idd ik hebb er dingen bij, maar mijn rug draagt de rest bij elkaar dus dan stroomt het door, dat is het enige lastige maar het pijnlijkste punt is dan wel mijn onderrug.

Dan kunnen we elkaar wat de rug betreft de hand schudden, jammer genoeg. Het kan je echt zo ontzettend beperken in je doen en laten, hè. Blegh. Maar goed, jij hebt er dus nog meer klachten bij, dus ik mag eigenlijk niet mopperen

Groetjes,
M

jawel dat is juist mn punt, je rug is je alles en draagt alles.
dus als jij het in je rug hebt heb je sowieso al geen kracht meer om normaal door te gaan.
die kwaaltjes die erbij komen kijken zijn vooral lastig als ik s’avonds in mijn bed lig.
als ik met rico bezig ben voel ik alleen mijn rug.
de rest (mijn benen etc.) komen s’avonds opzetten als ik in bed lig…
oke… in dat opzicht geef ik je ergens wel gelijk want dan slaap ik slecht en ja s’ochtends dus een stuk minder energie dan ik zou moeten hebben.
dus ik heb dan wel EERDER last in mijn rug dan wat normaal zou zijn met rugklachten… maar ik geloof wel dat de pijn en de draaglast evenveel is

Da’s wel zo ja, dat je rug heel bepalend is voor wat je wel en niet kan. Gelukkig heb ik er niet dagelijks last van, maar toch zeker wel wekelijks. Ik hoop dat je de komende nacht een beetje kan slapen!

Groetjes,
M

ohw ja ik heb het dus wel elke dag… heeeeel vervelend dit.
Ja ik hoop het ook, maar het is momenteel gewoon heel zwaar, mede door de stress snapje… ik hou je binnenkort weer even op de hoogte, is weer wat veranderd.

veel je heel veel succes wensen, en heb je er heel veel baat bij

Gr. mama van 2 kids

Oké, ik wacht het af.

Groetjes,
M

@mamavan2kids: dankjewel!

@Mriek: komt goed vandaag eerst maar is genieten van het lekkere weer!

Knap hoor lieverd!!
Ik hoop dat ze veel voor je kunnen betekenen en je ervan opknapt!
Slik je ook medicijnen of kan dan niet?

Dikke knuffel

Liefs Shirley

Succes volgende week, misschien heb je er veel baat bij.

goed dat je gebeld hebt!!
Heel veel succes, hopelijk heb je er baat bij, lijkt me erg lastig voor je.

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

@Shir: nee ik probeer het zo lang mogenllijk uit te stellen, ik ben eigewijs… maar hee…dat is ook wijs he

@Ineke; is ook lastig maar ik moet er maar mee zien te dealen helaas… vreselijk irritant vaak en ik voel me vaak ook heeel erg schuldig ten opzichte van rico, omdat ik nu eenmaal niet altijd alles kan wanneer hij dat graag wil.
b.v. eergisteren wilde hij schommelen en ik had zoveel pijn in mn armen dat ik me er toch wel probeerde toe te zetten hem te duwen op de schommel… maar na 5 keer duwen ik kon echt niet meer kon wel janken van de pijn.
en janken deed ik hoor… maar dan van onmacht.

Top dat je gebeld hebt Inge!!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@Michelle: ja eigenlijk wel he het lijkt misschien geen moeilijke stap… ik bedoel. na de bevalling belde ik ook gewoon… no big deal toch… maar in dit geval. kijk hiermee laat ik mezelf zien van: meid je hebt het gewoon klaar doe ermee wat je ermee kunt doen maar negeer het in ieder geval niet.
en die stap was toch wel…moeilijk. gek eigenlijk het is maar een fysio maar toch het gaat om het idee erachter…