Eindelijk de eerste stapjes:)

Jaja, ik dacht dat het nooit meer zou gebeuren, maar vanavond deed Joey toch echt wel 5 stapjes los, helemaal alleen in de kamer, terwijl wij in de keuken waren! Hij schrok van ons enthousiasme, en liet zich snel weer zakken, maar hij kan het dus! Joehoe, ik ben zo trots!
Daarna heeft hij nog twee keer twee stapjes los gedaan Ik denk dat het nu niet lang meer kan duren voor hij echt loopt toch? Hij loopt al maanden langs de tafel en aan de hand, maar op de een of andere manier leek het steeds net of hij onzeker was om echt los te lopen!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wat goed van Joey! Schattig gezicht he

Nick zette zijn eerste stapjes begin december maar hield er toen mee op. Pas 1 januari vond hij het toch echt tijd worden om serieus te gaan lopen. We hebben toen ook wel geoefend met lopen van mama naar papa…

Voor je het weet kun je achter hem aan vangen

Groetjes Bianca

Ja, goed zo Joey! Hier ging het heel snel, maar weet van Dylano van Michelle dat het bij hen maanden duurde. Dus afwachten, maar je weet in ieder geval dat hij het kan!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Goed gedaan Joey, toch niet zo baby dus

En hier was het 13 maanden stapjes en 14 maanden helemaal los.

Groetjes,

Michèle

Hmmm oke, dus het kan net zo goed nog een maand duren voor hij echt loopt…?
Vanmorgen heeft hij trouwens ook alleen nog maar gekropen, en dat kan hij ook zo supersnel, ik geef hem geen ongelijk dat hij liever kruipt dan loopt… Dat gaat stukken sneller!

Hoi anouk, leuk he die eerste stapjes. Super van joey, voor je het weet staat hij achter je, helemaal alleen gestapt…

Gr Patries

Toppie Joey!!!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Goed zo joey!!!

Liefs

Wat super dat hij zijn 1e stapjes los gezet heeft.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Nou tot nu toe nog geen stapjes meer gedaan Ik zag het al voor me, dat hij in een paar dagen echt zou kunnen lopen, haha! Mama is weer ongeduldig! ach nou ja, komt vanzelf wel

Goed zeg!!
En ik kan je vertellen dat het wel even kan duren, maar als het goed is zie je over een tijdje wel vooruitgang
Seth begon een week of 3/4 geleden los te lopen (2 stappen)
En nu van het weekend heeft hij hele enden zelf buiten gelopen en binnen kruipt hij bijna niet meer.
Dus kan nog wel een maandje duren…
liefs, Anne

Goed zo Joey, je kan het!! Nu doorzetten he! Als he aan de naam ligt is het binnenkort gedaan met het rustig op de bank zitten, zo hol je overal achter hem aan! Onze Joey zette op zijn eerste verjaardag (9 dec. 09) zijn eerste stappen los en toen was het hek van de dam, in no time niet meer bij te houden. Nu is het lopen al over gegaan in hollen haha. Maar goed, het gaat nog steeds met vallen en opstaan, zeker dat hollen.

quote:
Nou tot nu toe nog geen stapjes meer gedaan Ik zag het al voor me, dat hij in een paar dagen echt zou kunnen lopen, haha! Mama is weer ongeduldig! ach nou ja, komt vanzelf wel

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/zS9Bp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/ebndp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a>

Hier ook zo’n moeder die elke dag op een wonder hoopt dat hij gaat lopen… maar niks meer gedaan na die 2 dagen dat hij paar stapjes heeft gezet… wil je de moed niet ontnemen … maar persoonlijk vind ik het hier wel erg lang duren…

Jurian is ruim 19 maanden!!

Wat goed van Joey!!

Hier nog een moeder die wacht totdat haar dochter gaat lopen. Merel kan nog niet eens staan. Ze begint het wel te leren, maar het gaat allemaal niet zo snel. Het zal wel een keer komen hoop ik…

Groetjes Natasja

[img]http://m2.lilypie.com/cWOtp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

wij moeder zijn ook zoooo ongeduldig he

Dat is waar. Maar ik zie dat jouw zoontje op z’n eerste verjaardag z’n eerste stapjes zette. Mijn dochter is bijna 18 maanden en trekt zich zelf nog niet op tot staan…
Ze kletst me wel m’n oren van m’n hoofd en ook nog behoorlijk verstaanbaar… Zij is daarin gewoon wat sneller. Het zou wel fijn zijn als ze een keertje gaat lopen, want ze wordt nu wel zwaar

Groetjes Natasja

[img]http://m2.lilypie.com/cWOtp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

@mini-boy en kringeldingetje: houd hoop hè? Erik was ook 19 maanden toen hij ging lopen. Het kan ontzettend snel gaan ineens.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja maar Mriek … ik zie heel geen verandering hierin bij hem. Maak me terecht wel een beetje zorgen hoor… Hij is al over de 19 maanden heen en durft het echt niet. Hij gaat heel hard gillen als ik wil oefenen met hem… gewoon uit angst…

En eerlijk gezegd wordt het voor mij best zwaar… opeens groei ik zelf ook hard en krijg ik wat last van mijn rug… maar wat wil je met zo’n grote boy als Jurian die je moet dragen…

@miniboy
Lijkt me inderdaad zwaar om dat gewicht nu nog iedere keer te moeten tillen als je zwanger bent. Maar hij gaat echt wel lopen hoor. Sommige kindjes lopen pas met 2 jaar. Niet te hopen voor je

@mama-snoekie
Geduld Hij is bezig en gaat binnenkort vast hele dagen aan de wandel. Bij ons was het een maand later nadat wij zo supertrots zijn eerste stapjes hadden zien doen…

Groetjes Bianca

@mini-boy: oh, echt? Ook als je hem gewoon aan de hand neemt? Dat deden wij om te oefenen, aan één handje lopen. En daarna oefenen met tussen ons heen en weer lopen en de afstand steeds groter maken. Jurian is nog steeds jonger dan Erik toen Erik ging lopen…een paar weekjes ofzo…dus het kan écht nog voor die tijd gebeuren. Moeilijk vertrouwen te houden, kan ik me voorstellen hoor! En anders misschien even advies vragen aan een kinderfysio?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker