Eindelijk 6 stuks

Het heeft een tijd geduurd maar na veel wikken en wegen en wachten heeft Morgan eindelijk 6 tanden. 3 onder en 3 boven. Die onder was al even door, maar gister zaggen we dat boven (beide aan de rechterkant zeg maar als je voor der zit) ook door is. En er staan aan de andere kant er nog 2 op doorkomen. Arm schaap niet zo gek dat ze heem korstjes en tandenpoetsen wou en zulke luieruitslag had. 4 tegelijkertijd.

Maar eh zouden we nu in theorie doorgaan voor de kiezen of komen er nu volgens ‘de regels’ eerst nog tanden bij??

Groetjes,

Michèle

Er zijn toch in totaal 12 tanden? Twee voortanden, die twee daarnaast en dan nog twee hoektanden (en dan dus boven en onder). En dan nog de kiezen. Erik heeft er nu acht, vier boven en onder netjes naast elkaar. Nog geen hoektanden. Ik denk dat er niet echt logica is met tandjes, misschien krijgt Morgan nu eerst wel een kies of toch nog eerst een tand. Langzaamaan komt ze er wel!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Volgens mij is het inderdaad 4 voor tanden, 4 snijtanden en 4 hoektanden (das boven en onder samen) en dan kiezen volgens mij.

En ja tuurlijk komen we er wel, maar vroeg me af waar nu op te letten zeg maar Enne zla me niks verbazen als er ook al een kies bijna door is want ik mag absoluut niet in der mond nu. Ook met poetsen is het strijd nu. Dus ik moet de mazzel hebben dat ik op het juiste moment een blik in der mond kan werpen (klein blikje) en dan zie dat ie door is anders weet ik van niks.

Groetjes,

Michèle

Dylano heeft er nu 10 4 boven en 4 onder en 2 kiezen en nr 3 en 4 van de kiezen staan ook op doorkomen. De hoektanden komen daarna normaal gesproken.
Wij zijn op de helft yeahhhhhh

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

hier kwamen eerts de boven en ondertandjes, toen kiezen en daarna hoektanden en daarna de laatste kiezen!
hoezo raar?

Groetjes Gytha

wat super michele!
hoe gaat het met haar?
En wat grappig 3 boven 3 onder.
rico krijgt ze tot nu toe elke keer tegelijk zeg maar
dus 2 onder 2 boven, dan weer 2 boven en weer 2 onder.
3 is wel een grappig aantal
rico heeft er nu 8 en volgens mij is ie zo nu en dan met kiezen bezig in plaats van vol op. beetje hetzelfde verhaal als met Morgan haar 6e tand.
het schiet niet op…dan heeft ie weer last en is het weer rood, dan is het weer een tijdje rustig en dan begint het weer.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ho ho Inge, ze zijn nog niet helemaal door, maar vanavond zag ik dat ze het echt per 4 gedaan heeft nu. Dus boven twee en onder twee. Niet zo gek dus die giga luieruitslag.

Groetjes,

Michèle

wacht effe… dus ze heeft nu boven 2 tandjes erbij en onder??
BIJNA dan
en er dan dus 8 totaal als ze doorgekomen zijn?
of ben ik blond nu?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Goed zeg! Maar je weet dat er niet altijd een volgorde is he? Eva kreeg alles door elkaar. Ze had eerst twee tandjes onder, toen kwamen er weer twee onder en pas daarna kwamen ze boven. En Eva heeft al meerdere kiesjes. Volgens papa heeft ze al 12 tandjes, waarvan 4 kiesjes boven en onder. Echt een gebitje! Wel knap dat Morgan met zes tandjes alles al zo goed eet! En alles gaat nu volgens mij snel qua tandje hoor. Misschien heeft Eva nog wel meer tandjes, maar ik mag ook niet kijken, ook geen klein blikje!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat goed dat dat haar 6e tandje nu ook door is. Tja helaas is er echt geen logica te vinden in het doorkomen van tanden en kiezen. Tim heeft nu 10 tanden en 4 kiezen. Onder heeft hij alle 6 de tandjes en boven moet hij links nog 1 hoektand en rechts nog een snijtand (dacht dat die zo heette, de tand naast de grote voortand).

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

@ Inge nee 4 stuk tegelijk. alle 4 der snijtanden komen nu door. Ze heeft er 3 boven en 3 onder door. De andere 2 aan de linkerkant staan op doorkomen.
Alleen ik weet niet of er ook al iets met kiezen gebeurd of gebeurd is want ik mag niet in der mondje voelen.

Groetjes,

Michèle