Eindelijk 2 kiezen

Ik mocht nooit kijken dus het was altijd maar afvragen, maar gister toen morgan op de commode lag en ze schatterde om iets wat ik deed zag ik dat er twee kiezen door zijn. Beide boven. Dus de eerste zijn er eindelijk. Ze kluift nog wel veel op der vingers dus denk dat de andere nu wel snel volgen, in iedergeval beneden. Ze deed alles in vieren dus deze ook denk ik wel. Ik moet wel zeggen we hebben er eigenlijk vrij weinig last mee gehad. Geen verhoging, geen koorts, geen pijn. Alleen een of twee keer een dag met wat meer iets zuurdere poepluiers. Het is ook dat ze lachte anders hadden we het niet eens door gehad

Groetjes,

Michèle

Leuk! Hier komen ze ook zo geniepig door, alleen als 'ie lacht of huilt zien we iets. Drie kiezen staan op het punt van doorkomen en eentje is al door. Fijn dat Morgan er weinig last van heeft gehad.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Mazzelaars!!!
Hier met de kiezen wel last en ook heel lang geduurd, maar aa nde andere kant ze zeggen dat de hoektanden nog erger zijn en die stonden hier opeens in de mond Maar ook nog steeds gekuif en gekweel dus ben benieuwd of die andere kiezen er nu aan doorkomen zijn, mag wel ff wachten eigenlijk Maar aan de andere kant hij hoeft er nog maar 4 dus als ze komen is het klaarMaar dat kan ik ook niet zien want zo ver mag ik zijn mond niet in, dan bijt ie

Maar die andere 2 zullen nu indd wel snel volgen Michèle, ze doet het net als Dylano alles met 4 tegelijk

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ja ik dacht zaterdag onder al een waas te zien, maar ja Morgan bijt inderdaad ook als je in der mond wil komen. Je wilt niet weten wat een strijd we op het moment hebben als het gaat om het poetsen…

Groetjes,

Michèle

Wat fijn joh dat ze zo probleemloos doorgekomen zijn. Hier net als bij Michelle 4 kiezen tegelijk. Tim is er paar dagen flink ziek van geweest. Was in augustus vlak na de BMR prik. Dacht dat hij daar toen ziek van was, totdat er ineens 4 kiezen de hoek om kwamen kijken !! En idd de hoektanden waar je normaal heel veel last van hebt kwamen probleemloos door. Tim heeft al een tijdje al zijn tandjes, nu alleen nog 4 kiezen. Maar die schijnen pas tegen de 2 jaar naar boven te komen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Hier gaat tendenpoetsen gelukkig wel goed.

@sandra dat hoeft niet hoor dat ze zo laat pas komen, vooral omdat hij de rest ook al vlot heeft. Dylano lijkt er al mee te beginnen gaan we weer!!! hopelijk zijn die iets sneller door als de vorige 4
zal straks is kijken of ik wat zie, want madelon dacht van de week al wat te zien maar een tweede keer deed hij zijn mond niet meer zo ver open

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers