Einde contract

…helaas… mijn contract bij AH is niet verlengd… dus nu ga ik ww aanvragen per 30 maart. Mijn vakantiedagen kan ik opnemen en de rest wordt uitbetaald. Ik had het al een beetje verwacht, dus was wel een beetje voorbereid… Mijn man is er wel redelijk blij mee, want hij vindt het erg fijn dat ik weer voltijd voor de kinderen ga zorgen. Dat is ook wat ik het allerliefst doe!!! Alles bij elkaar ben ik er dus niet heel teleurgesteld over… ik moet alleen wel een maand extra kinderopvang betalen nu, omdat het al de 5e is… Je moet een maand van tevoren opzeggen en dat gaat dan de 1e van de maand in, das wel minder…

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Dat is vervelend, zeg. Al begrijp ik wel dat je er vrede mee hebt. Wel balen dat je een maand extra kinderopvang moet betalen. Maar dit kan je gewoon terugkrijgen, he. En omdat je in de WW komt en je inkomen daardoor lager wordt, zal het per saldo niet zo heel veel duurder worden voor je.

Groetjes Natasja

[img]http://m2.lilypie.com/cWOtp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Kijk je regelement van de kinderopvang even goed na want merendeel van de kdv’s kun je per de 1e er per de 16e opzeggen.

En ja als je toch liever thuis bent dan inderdaad niet te rouwig om zijn. Je had toch al problemen met je manager ook??

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 05 Mar 2010 19:19:01

Oh. Ik had verwacht te moeten schrijven: “Balen meid, sterkte. Hopelijk heb je snel een nieuwe baan.” Maar ik moet schrijven: fijn dat je nu lekker thuis kan zijn bij je kinderen, gefeliciteerd!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Fijn in ieder geval dat je lekker heel de dag bij je kids kan zijn

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ja, ik ben idd meer blij dan “balend” zeg maar hihi! Ik denk dat dit ook wel ten goede komt aan de depressie, er valt een beetje een last van mijn schouders… Nu kan ik een beetje ontstressen, ik vond het werk en de collega’s heel leuk, maar nu is het niet meer “moet, moet, moet”… Ik geloof ook dat mijn collega’s het erger vonden dan ikzelf en ook mijn bazin was een beetje verbaasd dat ik zo “laconiek” reageerde… Volgende week dinsdag avond heeft er iemand een 12,5 jarig jubileum en dan wordt er ook op gepaste wijze afscheid van mij genomen… ik hoef alleen niet zo nodig in de belangstelling te staan… Maar leuk dat ze dat toch nog willen doen!

Grtz Von

hmmm ja dat is balen,
maar idd voor de kids zorgen is supermooi! wel vermoeiend af en toe maar goed, hoort erbij he.
hoe gaat het nu verder meisie?
weer een beetje bekomen? en hoe is het met je depressie? heb je nog antidepressiva? of had je die helemaal niet?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hoi hoi,

@mamavanRico: Helaas kan ik nog niet zonder anti-depressiva, maar ik zal er toch een keer vanaf moeten . Eerst de onderzoeken over de vermoeidheid en de pijn maar eens afwachten (kmoet morgen weer terug naar de huisarts) en als nou blijkt dat het echt door de anti-depressiva komt, wil ik daar natuurlijk zo snel mogelijk vanaf… Zodra ik op een stoel zit en het is even stil, val ik in slaap!!! En met 2 kinderen is dat nou niet echt handig…

Grtz Von

Toen ik de topic titel las dacht ik idd wat ontzettend vervelend dat je contract niet verlengd is. Weet idd nog wel dat je vaak woorden had met je manager en ook laatst nog vervelende dingen had meegemaakt toen je ziek was. Gelukkig maar dat je er vrede mee hebt dat je contract niet verlengd is. Wil je wel op zoek gaan naar iets anders, of laat je het voorlopig zo en ga je lekker thuis voor de kinderen zorgen?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Hoi hoi,

ik blijf voorlopig lekker thuis en ga voor de kids zorgen … De huisarts vertelde me dat ik een tenniselleboog heb en dat mijn bloed verder onderzocht wordt op eventuele reuma zucht… Over 2 weken dus weer terug en als er dus niets uitgekomen is, maar weer verdere onderzoeken… ben allang blij dat er nu eindelijk eens iets aan gedaan wordt!!

Grtz Von

Wat vervelend dat je een tenniselleboog hebt. Sterkte ermee en geniet lekker thuis van de kids.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker