Eigenwijze moeder!

… en vroeg of ik even langs wilde komen, ze voelde zich niet zo lekker en had een drukkend gevoel op d’r borst. Dus ik als een gek daarheen gereden in de veronderstelling dat ze wel naar de dokter wilde, maar dat wilde ze dus niet… Het gaat vanzelf wel over kreeg ik te horen van d’r… Ik heb wel 20 keer gevraagd of ik de dokter niet moest bellen, maar dat was onzin… Mijn vader kwam thuis en was natuurlijk boos op d’r dat ze de dokter niet gebeld had. Zeker omdat destijds mijn oom (haar broer!) uit Duitsland op bezoek was en bij hun een hartinfarct kreeg een jaar geleden ongeveer!!! Dus alsnog naar de dokter… Op het hartfilmpje was natuurlijk niks meer te zien, want na 1,5 uur was de druk en de pijn weggetrokken… Wel nog naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken, waarvan we nu op de uitslag wachten… Ik ben bang dat ze een hartinfarct (licht) heeft gehad en dat er nog meer zullen volgen (had mijn oom toen ook)… Ze heeft nu wel iets kalmerend meegekregen en nu is het afwachten…

He gatver meid en dan helemaal als je ma zo eigenwijs is. Ik ken dat van mijn pa. de ziet pas een dokter als het te laat is. Hopelijk is je ma in de toekomst minder eigenwijs.

Groetjes,

Michèle

jeetje wat vervelend en op zon moment nog eigewijs blijven! hopen dat ze in de toekomst wat beter naar dr lichaam gaat luisteren!

before you judge me, try hard to love me

Wat eng zeg. Eigenwijze troela, die moeder van je Laten we hopen dat het niet nog een keer gebeurt zeg. Brrr.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ze heeft de bloeduitslag gehad en die wijst uit dat er wel een ontsteking is. Ze heeft nog steeds pijn op de borst en heeft moeite met ademen… Morgen moet ze terug voor controle naar de huisarts en dan bespreken ze wat ze gaan doen…

Spannend. Sterkte met wachten.

Groetjes,
M

Sterkte!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Jakkes zeg, wat vervelend! Sterkte ermee!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Mijn moeder is bij de huisarts geweest en met haar hart was gelukkig alles goed! Ze heeft ws een ontsteking aan het borstbeen en dat moet met anti-biotica overgaan… Weer een pak van mijn hart

Ik las het op hyves. Ook nog even via hier: goed nieuws! De AB gaat hopelijk snel werken en dan is je mama weer helemaal gezond!

Groetjes,
M

He gelukkig en inderdaad nu hopen dat ze snel is opgeknapt.

Groetjes,

Michèle

Gelukkig dat het niet haar hart is! Zo’n ontsteking is ook geen pretje, maar dat gaat weer over!
Hoe gaat het nu met haar?