Eigenwijs

hallo ik wilde wel eens weten of iemand een oplossing heeft voor mijn probleempje??
Britt wil met dit warme weer geen mutsje of petje op ik vindt het juist wel beter met die warmte en die velle on wie weet er raat zodat madam haar hoofddeksel wel op laat???
groetjes van christel

Hier willen ze ook geen mutsjes of petjes met dat warme weer. En als ik eerlijk ben kan ik me daar ook wel iets bij voorstellen. Moet er zelf ook niet aan denken met die hitte.

Ik gebruik voor onze meiden al 2 jaar van die haarbanden die je uit kunt trekken tot een soort hoofddoekje. Weet je welke ik bedoel? Ze zijn gewoon te koop op de markt, bij Hans Textiel, bij het Kruidvat, etc. Je hebt ze speciaal in kindermaten.

En die houden ze wel op omdat het “haarband” heet.

Groetekes, Sje

ok ja is ook een idee maar mijn boef trekt die ook af niets aan mijn haar komen hahaa.
nou ja laat haar maar dan he zal haar er ook maar niet meer mee lastig vallen maar toch bedankt voor de reactie.

Een haarlotion met UV-filter zou een gat in de markt zijn! Waarom heeft niemand dat nog uitgevonden eigenlijk?

Groetekes, Sje

Heel herkenbaar hoor!
Tessa is ook zo’n eigenwijs ze wil gewoon niks op haar hoofd hebben.

Je denkt leuk een meisje kan je staartjes in d’r haar doen.
Nou no way dat trekt ze er ook meteen uit.

Nee ze wil geen gefrunnik aan haar hoofd.
Ik probeer het nog steeds net zoals een zonnebril opzetten maar die wil ze ook absoluut niet op.
Laatst toen we met haar gingen lopen kreeg ze wel een petje op en die hield ze helemaal even op. Ik helemaal verbaast. Maar dat was eenmalig denk ik want nu wil ze er niks van weten.

Dus als iemand de gouden tip weet zou ik het ook wel graag willen horen!

ja idd bij mij zijn tips ook erg welkom in het begin wou britt ook wel staartjes maar sins 2 weken niet meer geen idee waarom haha staat ook zo lief.
een petje was ook in het begin geen probleem toen ze een maand of 4 was was dat ook afgelopen haha wat een boefje he nou ja we blijven proberen mischien lukt het over een tijdje wel weer heb toch wel liever iets op haar hooft als het zo warm is.

groetjes christel en britt