Ik wilde vanavond vers gaan koken voor Seth!
Een aardappeltje met spinazie, en wij eten er een cordon blue bij, maar dat lijkt me nog niets voor Seth
Dus nu vroeg ik me af, een ei, mag hij dat wel erdoor?
Liefs, Anne

Ik wilde vanavond vers gaan koken voor Seth!
Een aardappeltje met spinazie, en wij eten er een cordon blue bij, maar dat lijkt me nog niets voor Seth
Dus nu vroeg ik me af, een ei, mag hij dat wel erdoor?
Liefs, Anne

Ja hoor, volgens mij mag hij dat gewoon. Dani heeft laatst van ons ook een gekookt eitje bij zijn eten gehad. Hij vond het in ieder geval lekker en hij heeft er ook geen last van gehad.
Misschien overbodig om te zeggen, maar zorg wel dat het eitje hardgekookt is.

Bjorn lust wel ei door de spinazie Maar een los ei vond hij vreselijk
Wij vinden het wel leuk Want hij trekt er een hoofd bij…
Beetje gemeen hihi
Heeft hij het eitje gegeten???
Ze mogen geloof ik maar 1 ei per week Maar dat weet ik niet zeker
Groetjes
Linda
Mama van Bjorn 15-08-08
ei??
dat ik daar niet aan gedacht heb!
mirgen gelijk proberen of onze alleseter dat ook lust!
leuk!
groetjes!
karin

oH, enne, een klein stukje van die cordon blue kan ie ook gewoon eten hoor.
Niet te veel geven natuurlijk.
M.

Bij mij lust Noah ook geen ei, maar bij mijn ouders eet ie het gewoon op!!
grrrrrrrrrrrrrr
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Heey,
Nou, ik heb het gewoon gedaan!
De ei meegekookt mt de aardappels, scheelt een pan, en is hij zeker hardgenoeg gekookt
Hij heeft heerlijk gesmult Zat VOLLEDIG onder de spinazie en de grond, en de tafel, en de stoel, haha, maar hij vond het lekker.
Ik zelf vond het een beetje droog, dus volgende keer doe ik er een klein beetje opvolgmelk doorheen, is het wat smeuiger, en maakt het ook minder rotzooi.
LIefs, Anne

quote:
Heey, Nou, ik heb het gewoon gedaan! De ei meegekookt mt de aardappels, scheelt een pan, en is hij zeker hardgenoeg gekooktHij heeft heerlijk gesmult
Zat VOLLEDIG onder de spinazie en de grond, en de tafel, en de stoel, haha, maar hij vond het lekker.
Ik zelf vond het een beetje droog, dus volgende keer doe ik er een klein beetje opvolgmelk doorheen, is het wat smeuiger, en maakt het ook minder rotzooi.
LIefs, Anne
Wil dat zeggen dat je dat ei 15 tot 20 minuten gekookt hebt?
Kon je daar dan niet een deuk mee in de muur gooien??
M.

Ja, ik snij de aardappel altijd in vrij kleine stukken, en dan met het ei 15 min koken. Hij was precies goed, harde dooier en niet groen van binnen
Nee, viel reuze mee, haha!!
Ik doe het wel vaker btw. Als wij andijviestamppot eten, doen we ook altijd een ei door.
LIefs, Anne