Hi allemaal,
zoals het kopje zegt: tis echt schandalig veel te lang geleden dat ik me hier op Ikkeben heb gemeld. Wellicht is het feit dat ik sinds een tijdje een vriendinnetje heb een beetje een excuus… Telt dat??
Het gaat erg goed met ons. Gioia is een superkindje wat gewoon lekker haar gangetje gaat en opgroeid zoals elk kindje, super lief en afentoe kei-dwars. Heerlijk en soms lastig, maar dan vertel ik waarschijnlijk nix nieuws
Verders ga ik volgend jaar beginnen met een nieuwe baan, op fiets afstand van huis ipv hier en daar en nergens (wat het leuke maar ook “rotte” is van werken bij een detacheringsbureau). Je kan wel zeggen dat mijn leventje op zijn kop staat, ik ben denk zelf dat ik een nieuw leven begonnen ben en dat het zo moest zijn!
Veel achter de pc zit ik dus niet de afgelopen tijd, dat wordt hopelijk wel meer, maar zoals gezegd, mijn dinnetje woont niet om de hoek en ben dus meer dan ooit veel van huis. Ik ben helaas dus wel vergeten om afentoe eens een klein woordje op Ikkeben te pennen, wat ik erg jammer en stom vindt, daar jullie altijd veel belangselling hebben!!!
Tot laters, groetjes van mij en Gioia
groetjes, Jacky
de papa van Gioia