Efteling

Wij zijn zaterdag naar de winter-efteling geweest (van de airmiles) en het was helemaal super!
Nils is er helemaal vol van, hij heeft de hele efteling met grote ogen en open mond rondgelopen. Toen we weggingen zei hij dat dit het mooiste was wat hij ooit gezien had. Geweldig he. Vervolgens heeft hij een gat in de dag geslapen. Ik moet wel zeggen dat wij 't als volwassenen ook geweldig hebben gevonden. (ik was al zo’n 25 jaar niet meer in de efteling geweest). Echt een aanrader, zeker als je genoeg airmiles hebt, want dan heb je gratis kaartjes. Kinderen tot 4 jaar zowiezo gratis, dus dat kon nog net met Nils. Jammergenoeg is de efteling na dit weekend weer dicht tot het voorjaar. We gaan dan vast nog een keertje.

Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)

Tja, de efteling is inderdaad hartstikke duur Ben vorig jaar nog in maart geweest maar dat was tijdens een musical met Jamai. Een vriendin van mij had haar babyshower (of zo iets). Het was inderdaad hartstikke leuk.
Ook was er een gedeelte van de efteling toen open.

Geweldig he dat zo´n kleine er helemaal vol van is.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Ik ben er ook al heeeeeeel lang niet meer geweest (en vind het nu inderdaad ook errug duur geworden, maar ja,
wat niet hè )

Maar wat leuk dat jullie het naar je zin gehad hebben en dat Nils ook zo genoten heeft!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 24 Jan 2005 16:34:45

heee leuk zeg,wij gaan dit jaar naar winter efteling( lees eind van het jaar hihihi)

wilde verleden jaar gaan maar kregen toen vrij kaarten voor de zomer dus ja 2x in een jaar in korte tijd zag ik niet zitten

Kaitlyn.beebiesite.nl

Hahahaha ook ikke blijf zelf de Efteling erg leuk vinden. We gaan er haast elk jaar naar toe en dan verzamel ik lekker wat kids, want ik ga alleen al voor het zien genieten van de kids.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Wij zijn in 2003 naar de winterefteling geweest, Lisa vond er geen bal aan en had het veel te koud. Was zonde van ons geld.
Van de zomer zijn we weer geweest en toen vond ze het geweldig. Ze heeft het nu nog steeds over.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ja idd, Jolanda, naar de efteling moet je niet gaan met te jonge kinderen, dan is er niets aan. Maar wat oudere peuters en kleuters vinden 't geweldig!
Oh en Elly, Mijn vader was er ook geweest toen 't net geopend was, ik geloof dat er toen alleen een speeltuin was. Wel grappig trouwens, er is nu ook een eftelingmuseum in de efteling. Daar kun je zien wat er vanaf 1952 ieder jaar is bij gekomen aan attracties. Het sprookjesbos kwam er in 1954. De laatst bijgekomen attracties zijn het museum en het meisje met de zwavelstokjes (erg mooi en verschrikkelijk zielig).

hahha, ja zo staat 't dus ook op de muren van het museum…